اپل

کیس آیفون 13 برای آیفون 12 قابل استفاده نیست ؛ تغییرات جزئی در طراحی آیفون 13!

مشخصات مورد نیاز برای تولید کیس های آیفون 13 توسط اپل به شرکت های تولید کننده لوازم جانبی ارسال شده است و همین مورد باعث افشا شدن مشخصاتی بصورت اجتناب ناپذیر شده است. ما پیش تر از این تصویری دیده بودیم که هر چهار مدل آیفون 13 را در کنار هم نشان داده بود، ولی حالا تصاویر و جزئیات بیشتری در اختیار ماست.

در اینجا تصویری را مشاهده می کنید که توسط Marques Brownlee منشتر شده است. این بار هر چهار عضو خانواده آیفون 13 در رنگ سفید نشان داده شده اند و با بررسی تصویر می توانیم متوجه این موضوع شویم که آیفون 13 استاندارد از آیفون 13 پرو بزرگ تر نیست و فقط کمی از راستای قرار گرفتن سایر گوشی ها منحرف شده است. دو مدل استاندارد و پرو قرار است ابعاد برابری داشته باشند حتی اگر از صفحه نمایش یکسان بهره نبرند.

انتظارات حال حاضر در این حد است که تنها دو نسخه پرو آیفون 13 از پنل LTPO  با نرخ تازه سازی 120 هرتز بهره ببرند، در حالی که دو مدل دیگر آیفون 13 با نرخ تازه سازی 60 هرتز عرضه خواهند شد. با این حال تمامی اعضای این خانواده از پنل LTPO  بهره مند خواهند شد.

در اینجا هم تعدادی کیس محافظ را می بینید که پیش از معرفی آیفون های 13 تولید شده اند و روی آیفون های 12 قرار گرفته اند. همانطور که در تصاویر نیز مشخص است کیس ها روی آیفون 12 قابل استفاده نیستند و چیدمان و ابعاد دوربین ها متفاوت است.

تصاویر پایین نیز توسط Benks منتشر شده است که قالب های تولید کیس را به نمایش در آورده است.

سری آیفون 13 توسط فاکسکان و پگاترون تولیدخواهد شد. با اینکه تولید انبوه این گوشی ها هنوز شروع نشده است اما به احتمال زیاد اپل در ماه سپتامبر مراسم رونمایی از آیفون های 13 را برگزار کند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا