شیائومیمی

تولید نسخه 5G گوشی Mi 11 Lite متوقف شد ؛ با نسخه جدید آن آشنا شوید !

همانطور که پیشتر گفتیم ، به دلیل کمبود تراشه ، شیائومی مجبور شده است تولید یکی از محبوب ترین گوشی های خود ، Mi 11 Lite 5G را متوقف کند . اما اکنون از هند خبر رسیده است که شیائومی در حال کار بر روی نسخه ای جایگزین برای این گوشی هوشمند میباشد تا جوابگوی نیازهای بازار باشد و بتواند پاسخ کاربرانی را که عاشق این گوشی هوشمند هستند را بدهند .

البته هنوز خبری رسمی درباره این موضوع وجود ندارد ، اما یکی از درزدهندگان دنیای فناوری میگوید نسخه جایگزین این گوشی با نام Mi 11 Lite NE شناخته میشود . این منبع خبری اشاره میکند اسم رمز این گوشی “Lisa” است و NE آخر آن شاید مخفف “New Era” باشد . وی در ادامه اشاره میکند این گوشی با اسم درون سازمانی “2109119DI” شناخته خواهد شد .

این گوشی چندی پیش موفق به دریافت مجوزهای لازم از BIS نیز شد و در تأییدیه مذکور تأیید شده بود گوشی مذکور به جای اسنپدراگون 780 به اسنپدراگون 778 مجهز خواهد شد . درباره سایر مشخصات این گوشی گفته میشود که شباهت های بی اندازه ای به Mi 11 Lite 5G خواهد داشت و احتمالاً تفاوتی بین آنها به جز چیپست نخواهد بود . قطعاً در آینده ای نزدیک اطلاعات بیشتری از این گوشی به دست خواهد رسید .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

علی
علی
میهمان
۱۴۰۰-۰۵-۲۹ ۱۲:۳۳

سلام مطمئن هستین توقف شده؟شاید نسخه هند جدا میزنه اینو توقف نکرده؟جواب میدین منبع رو بگین.

دکمه بازگشت به بالا