بروزرسانی های نرم افزاریردمیشیائومیمی

شیائومی به قول خود وفا کرد : نسخه بهینه MIUI 12.5 به دست گوشی های گروه اول رسید !

شیائومی هفته گذشته در کنار Mi Mix 4 و تبلت های Mi Pad 5 پرده از نسخه بهینه رابط کاربری MIUI با نام MIUI 12.5 Enhanced Edition برداشت . همان موقع گفتیم این بروزرسانی از روز 13 آگوست به دست کاربرانی که در گروه اول هستند خواهد رسید و اکنون این وعده رسماً محقق شده است . همانطور که انتظار میرفت ، این بروزرسانی با گوشی های درجه 1 شیائومی آغاز شده است .

در لیستی که ما منتشر کردیم گوشی های زیادی از خانواده پرچمداران Mi و Redmi حضور داشتند ، اما فعلاً در بدو عرضه 6 گوشی موفق به دریافت این بروزرسانی شده اند . این گوشی ها به ترتیب عبارتند از : Mi 10 Pro ، Mi 10S ، Redmi K40 ، Redmi K30 Pro ، Redmi K30S Ultra و Mi Mix 4 . البته همانطور که میدانید ، این بروزرسانی فعلاً برای نسخه چین گوشی های مذکور ارائه شده است .

شیائومی 12 گوشی را در لیست اولیه دریافت بروزرسانی MIUI 12.5 EE قرار داده است . با حساب دریافت بروزرسانی مذکور توسط 6 گوشی اشاره شده در فوق ، 6 گوشی دیگر امروز یا فردا بروزرسانی مذکور را در خاک چین دریافت خواهند کرد . گفتنی است شیائومی حتماً این بروزرسانی را برای نسخه های گلوبال نیز در دسترس قرار خواهد داد ، اما به نظر میرسد باید منتظر مراسم معارفه آن باشیم .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا