ردمیشیائومیکنفرانس هاکنفرانس های مطبوعاتی شیائومی

اختصاصی : گوشی Redmi 10 رسماً توسط شیائومی معرفی شد .

اگر با ما همراه بوده باشید ، میدانید در طی هفته های اخیر ردی از گوشی Redmi 10 در فضای مجازی پیدا شد و شیائومی بدون اینکه تاریخ معرفی آنرا معین کند ، شروع به انتشار تیزرهایی از این گوشی کرد . حال دیشب شیائومی در سکوت کامل خبری این گوشی هوشمند را برای بازار کشورهای آسیایی معرفی کرد و به زودی در سایر کشورها نیز معرفی خواهد شد . اگر کنجکاو هستید بیشتر درباره این گوشی بدانید ، با شیائومی پارس در این مقاله اختصاصی همراه باشید …

 

« مشخصات »

شیائومی تغییرات بسیار زیادی را در ادامه دهنده راه Redmi 9 ایجاد کرده است . مبدأ این تغییرات ، شکل ظاهری Redmi 10 است ، که حالا شباهت بسیار زیادی به گوشی های سری Redmi Note 10 پیدا کرده است . شیائومی در ساخت این گوشی از پلاستیک درجه 1 بهره گرفته است و Redmi 10 در 3 رنگ جذاب خاکستری ، سفید و آبی عرضه خواهد شد .

رنگ های سفید و مشکی این گوشی از چهره ای مات بهره میبرند ، در حالی که رنگ آبی طراحی براقی دارد . به صورت دقیق ، این گوشی هوشمند دارای ابعادی معادل 8.92×75.53×161.95 میلی متر میباشد و تنها 181 گرم وزن دارد . شیائومی برای این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش 6.5 اینچی با پنل LCD و رزلوشن +FHD ، نرخ نوسازی 90 هرتز پویا ( 45 ، 60 و 90 ) و سلفی حفره ای در قسمت وسط بهره گرفته است .

قلب تپنده این گوشی را یکی از جدیدترین میانرده های مدیاتک ، Helio G88 تشکیل میدهد ، که با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی ، رابط کاربری MIUI 12.5 و اندروید 11 عرضه خواهد شد . شیائومی برای دوربین اصلی از آرایشی مستطیلی با 4 سنسور بهره گرفته است . سنسور اصلی این گوشی 50 مگاپیکسلی با لنز عریض میباشد .

سنسور دوم ، یک سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض بوده ، که با 2 سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق دهنده ، یک مجموعه بسیار عالی را تشکیل میدهند . اگر برایتان جای سوال است ، باید بگوییم سنسور سلفی این گوشی نیز 8 مگاپیکسلی است . در بخش های ارتباطی این گوشی از 2 سیمکارت همزمان نسل 4 ، وایفای 2 بانده ، بلوتوث 5 ، سیستم مکان یاب پیشرفته ، USB نوع C و جک 3.5 میلی متری صدا بهره میبرد .

سنسور اثر انگشت این گوشی نیز در بدنه کناری قرار گرفته است و سایر امکانات آن شامل بلندگوی استریو ، شیار حافظه خارجی ( مموری کارت ) اختصاصی و درگاه اینفرارد میباشد . تا یادمان نرفته بگوییم که این گوشی به یک باتری 5.000 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 18 واتی مجهز میباشد ، اما با شارژر 22.5 واتی داخل جعبه عرضه میشود . جالب اینجاست این گوشی از شارژ معکوس 9 وات نیز بهره میبرد !

 

« قیمت و زمان عرضه »

این گوشی هوشمند از امروز در کشورهای آسیایی قابل خرید میباشد و به زودی در سراسر کشورهای اروپایی معرفی و عرضه خواهد شد . البته ممکن است همچون پیشینیان ، این گوشی در کشور هند با نام Redmi 10 Prime معرفی شود ، که پیشتر در خبری درباره آن صحبت کردیم . در زیر میتوانید نسخه های مختلف این گوشی هوشمند و قیمت های آنرا مشاهده کنید :

نسخه با حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی = 179 دلار

نسخه با حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی = 199 دلار

نسخه با حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی = 219 دلار

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا