پوکوشیائومی

پای POCO M4 Pro 4G به Geekbench باز شد : با مشخصات آن بیشتر آشنا شوید .

شیائومی چندی پیش پرده از گوشی POCO M4 Pro 5G برای بازارهای جهانی برداشت . حال مدتی است خبرهایی درباره نسخه 4G این گوشی به گوش میرسد و ساعاتی پیش ، پای این محصول به ابزار بنچمارک Geekbench باز شد . بر اساس اطلاعات موجود ، این گوشی هوشمند با شماره مدل 2201117PG معرفی خواهد شد و موفق شده است در بخش تک هسته ای 517 امتیاز و چند هسته ای 1852 امتیاز کسب کند .

اما حضور این گوشی در Geekbench باعث شده است دیدی نسبت به گوشی مذکور پیدا کنیم . بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط این ابزار بنچمارک ، گوشی مذکور به چیپستی 8 هسته ای با آرایش 6+2 مجهز خواهد شد . بالاترین فرکانس هسته این چیپست 2.05 گیگاهرتز و مابقی هسته ها 2 گیگاهرتزی هستند . اسم رمز چیپ این گوشی MT6781 بیان شده است ، که ما را به سمت چیپست Helio G96 مدیاتک هدایت میکند .

این چیپست بر اساس معماری 12 نانومتری بنا شده است و به چیپ گرافیکی G57 مجهز میباشد . از طرفی ، متوجه شده ایم که این گوشی با اندروید 11 و حدأکثر 6 گیگابایت حافظه رم معرفی خواهد شد . اگر مشخصات این گوشی دقیقاً شبیه به نسخه 5G باشد ، باید به صفحه نمایشی 6.5 اینچی با پنل LCD ، رزلوشن +FHD ، نرخ نوسازی 90 هرتز ، دوربین اصلی 2 گانه با سنسورهای 50 و 8 مگاپیکسلی ، سلفی 16 مگاپیکسلی ، بلندگوی استریو ، سنسور اثر انگشت در بدنه کناری ، باتری 5.000 میلی آمپر/ساعتی و شارژ سریع 33 واتی مجهز شود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا