ردمیشیائومی

شیائومی نشان تجاری سری گوشی های Redmi K50 را به ثبت رساند !

شیائومی اخیراً برای یک نشان تجاری گرافیکی درخواستی را مطرح کرده است ، که شکل یک دایناسور میباشد . پیش بینی های مطرح شده در سطح اینترنت نشان از این دارد که شیائومی این نشان گرافیکی را برای سری گوشی های Redmi K50 به ثبت رسانده است . پیش از این شیائومی اولین گوشی های سری K را با نشان گرافیکی یک دایناسور با نام “شیطان بزرگ” به ثبت رسانده بود .

حال پیش بینی میشود این نشان گرافیکی جدید مستقیماً در راستای احیای نشان اختصاصی سری K به ثبت رسیده باشد . جالب اینجاست که به گزارش یکی از سایت های معتبر فناوری دنیا ، این نشان تجاری گرافیکی کاملاً بین المللی بوده و علاوه بر گوشی های هوشمند برای گارد محافظ و لوازم جانبی نیز تأییدیه های لازم را کسب خواهد کرد ، تا مشکلی برای استفاده از آن به وجود نیاید .

البته بد نیست اشاره کنیم این نشان تجاری گرافیکی با 2 نشان قبلی سری K کاملاً متفاوت میباشد . شیائومی برای سری Redmi K20 از نشان گرافیکی دایناسور و برای سری Redmi K30 از نشان گرافیکی اژدها بهره گرفته بود ، اما سری K40 بدون هیچ نشانی معرفی شد . حال پیش بینی میشود نشان تجاری جدید ، به نوعی قصد دارد نشان گرافیکی سری K را احیا کند .

شیائومی اخیراً دست به حذف سری Mi از گوشی های هوشمند خود زد . در مقاله مربوط به این خبر اشاره کردیم از این به بعد تمامی گوشی های سری Mi به زیرمجموعه اصلی شیائومی وارد میشوند و تصمیماتی برای سری K ، من جمله فونت اختصاصی جدید گرفته شده است . حال با این خبر پیش بینی میشود سری گوشی های جدید K با فونت و نشان گرافیکی جدید معرفی شوند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا