شیائومیمی

تماشا کنید : شیائومی در تیزری یکی از عجیب ترین ویژگی های Mi 11T Pro را به نمایش گذاشت !

گوشی های سری Mi 11T تا کمتر از 10 روز دیگر رسماً معرفی خواهند شد و چشم جهانیان به این مراسم دوخته شده است ، تا ببینند شیائومی چه دستاوردی را برای بازارهای جهانی در ابتدای نیمه دوم سال 2021 برای آنها به ارمغان آورده است . تا به امروز کلاً اطلاعاتی پراکنده از گوشی های سری Mi 11T به همراه چند تصویر داشتیم ؛ اما اکنون شیائومی اولین تیزر رسمی این سری گوشی ها را منتشر کرده است .

این این تیزر کوتاه که به صورت مستقیم گوشی Mi 11T Pro را معرفی میکند ، شیائومی سراغ یکی از ویژگی های عجیب این گوشی رفته است . دلیل استفاده از این واژه ، غیرممکن به نظر رسیدن شایعه ای بود که حتی فکرش را هم در ذهن نمی پروراندیم ! اگر به خاطر داشته باشید ، در یکی از شایعات مربوط به سری گوشی های Mi 11T ، اشاره کردیم گوشی Mi 11T Pro به شارژ سیمی 120 واتی مجهز خواهد شد .

حال به نظر میرسد این موضوع واقعیت دارد ، چون تیزر شیائومی دقیقاً همین ویژگی را هدف قرار داده است ! شاید خوش بین ترین طرفداران شیائومی هم فکرش را نمیکردند غول چینی دنیای تکنولوژی فناوری شارژ فوق سریع 120 واتی خود را روزی در شبه پرچمداران جدیدش ، آن هم ابتدا برای بازارهای جهانی به کار بگیرد ! اما این اتفاق رخ داده است و توصیه میکنیم برای باورش ، ویدئوی زیر را تماشا کنید …

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ultra
ultra
میهمان
۱۴۰۰-۰۶-۱۶ ۰۳:۱۳

پرهام

دکمه بازگشت به بالا