بروزرسانی های نرم افزاریشیائومی

لوگوی MIUI 13.5 به بیرون درز پیدا کرد ؛ آیا با یک بروزرسانی عظیم روبرو هستیم ؟

شاید برای شما هم جای تعجب باشد اگر بدانید 4 ماه از زمان معرفی رابط کاربری MIUI 13 میگذرد . بله ، روزها به سرعت سپری شدند و اکنون اولین نشانه از نسخه بهینه شده محبوب ترین نسخه از رابط کاربری شیائومی با نام MIUI 13.5 به دست رسیده است . البته هنوز هیچ چیز به صورت رسمی تأیید نشده است و تنها تصویری از لوگوی رابط کاربری MIUI 13.5 لو رفته است ، که نشان میدهد فاصله زیادی تا معرفی آن نداریم .

اما جالب است که بدانید این لوگو دقیقاً از قلب آخرین نسخه رسمی از MIUI 13 بیرون کشیده شده است و تا حدود بسیار زیادی منطبق با واقعیت است ! اگر به تصویر لوگوهای 2 نسخه از MIUI 13 نگاه کنید ، خط درون شماره 3 حذف شده است و حالا 3 و 5 تقریباً شبیه به هم شده اند . برخی از اصحاب رسانه اعتقاد دارند این موضوع مبین تغییرات بسیار کوچک در MIUI 13.5 میباشد و برخی دیگر میگویند تنها یک تغییر در طراحی است .

حال دلیل آن هر چه باشد ، به نظر لوگوی MIUI 13.5 کمی جذاب تر از قبل شده است . البته از آنجایی که لوگوی MIUI 13.5 به ظاهر شکیل تر شده ، ممکن است با تغییرات ظاهری فراوانی مواجه باشیم ؛ اما بهتر است فعلاً به این موضوع دل خوش نکنید ! علی ایحال گمان میکنیم شیائومی تغییرات اساسی در طراحی را به MIUI 14 ببرد ، چون معمولاً نسخه های 0.5 تغییرات ظاهری آنچنانی را با خود به همراه ندارند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا