بروزرسانی های نرم افزاریشیائومی

سه گوشی شیائومی موفق به دریافت اندروید 12 بتا بر پایه MIUI شدند !

در ماه جولای ، شیائومی نسخه بتای اندروید 12 را بر پایه رابط کاربری MIUI برای چند گوشی تست کرد . دو ماه بعد ، سه مدل از گوشی هایی که تست اندروید 12 برای آنها انجام شده بود موفق به دریافت این بروزرسانی شده اند . همانطور که میتوانید حدس بزنید ، این بروزرسانی تحت پروژه بتا برای 3 گوشی مذکور منتشر شده است و در واقع تنها برای کاربران بتای داخلی در دسترس است .

اما این گوشی های خوش شانس چه گوشی هایی هستند ؟ همانطور که میتوانستید انتظار داشته باشید ، گوشی های سری Mi 11 ( به صورت دقیق گوشی Mi 11 Pro ، Mi 11 و Mi 11 Ultra ) هم اکنون موفق به دریافت این بروزرسانی شده اند . این بروزرسانی تحت نسخه 21.9.17 عرضه خواهد شد و با خود ویژگی های ذاتی اندروید 12 و برخی ویژگی های منحصر به فرد MIUI را به همراه دارد .

این بروزرسانی در واقع اولین نسخه از بروزرسانی اندروید 12 است که به صورت عمومی منتشر میشود ، اما متأسفانه فعلاً برای 3 گوشی ، آنهم فقط در کشور چین عرضه شده است . پس فعلاً نباید انتظار داشته باشید این بروزرسانی به دست کاربران گوشی های مذکور در رام جهانی برسد ، چون تست عمومی آنها تازه در رام چین شروع شده است .

همانطور که میدانید ، شیائومی تنها کمپانی دنیاست که در حال حاضر پروژه بتا را اجرا میکند . در این پروژه گوشی های حاضر هر هفته بروزرسانی های سیستمی را با لیست تغییرات دریافت میکنند . البته ویژگی هایی که در این پروژه معرفی میشوند معمولاً با طی مراحلی به دست کاربران نسخه اصلی میرسند . هر چند این موضوع درباره نسخه های جدید اندروید کمی زمان بیشتری میبرد ، چون برطرف کردن مشکلات آن به زمان بیشتری نیاز دارد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا