سایر محصولاتشیائومیکنفرانس هاکنفرانس های مطبوعاتی شیائومی

ایرباد Xiaomi TWS Earphones 3 Pro رسماً معرفی شد .

شیائومی در مراسم ظهر امروز ، در کنار اولین گوشی از خانواده CIVI ، پرده از ساعت هوشمند مقرون به صرفه نسل دوم خود و ایرباد جدیدش برداشت . در مطالبی جداگانه خبر معرفی گوشی Xiaomi CiVi و ساعت هوشمند Xiaomi Color Watch 2 را برایتان پوشش دادیم . در این مطلب قصد داریم درباره مشخصات ، امکانات و قیمت ایرباد Xiaomi TWS Earphones 3 Pro با شما صحبت کنیم . اگر درباره این محصول کنجکاو هستید ، با شیائومی پارس در این خبر کوتاه همراه باشید …

 

همچنین بخوانید : گوشی Xiaomi CIVI رسماً معرفی شد .

 

محصول سوم حاضر در مراسم امروز ، ایرباد Xiaomi TWS Earphones 3 Pro بود . این ایرباد همانطور که از نامش پیداست ، از سیستم حذف نویز پیشرفته ای بهره میبرد و میتواند صداهای مزاحم را تا بلندی 40 دسیبل به صورت کامل دفع کند . جالب اینجاست با توجه به حذف صداهای مزاحم اطراف ، باز هم کاربر میتواند انتخاب کند که صداهای محیط اطراف خود را دریافت کند .

شیائومی برای این ایرباد از تکنولوژی صدای فراگیر 360 درجه استفاده کرده است . این ایرباد از سیستم چند نقطه ای برای اتصال بهره برده و یکی از اولین محصولات دنیاست که از فرمت تازه معرفی شده و بسیار با کیفیت LHDC 4.0 پشتیبانی به عمل می آورد . شیائومی ادعا میکند سری های این ایرباد به همراه محفظه شارژ ، تا 27 ساعت با کاربر همراه خواهد بود .

نکته جالب اینجاست که محفظه شارژ این ایرباد به صورت بیسیم ( با فناوری Qi ) و سیمی ( از طریق پورت USB نوع C ) میتواند شارژ شود و سری های آن از استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر رطوبت و آب بهره میبرند . پیش فروش این ایرباد از هم اکنون در کشور چین آغاز شده است و از روز 30 سپتامبر ( 8 مهر ) به صورت قیزیکی با قیمت 700 یوآن ( 108 دلار ) در رنگ های مشکی ، سفید و سبز به فروش خواهد رسید .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا