شیائومیمی

خبر خوش : قیمت Mi 11 Ultra در آسیا ارزانتر از اروپاست ؛ به زودی در ایران !

شیائومی چندی پیش در مراسمی بسیار بزرگ گوشی Mi 11 Ultra را به صورت همزمان برای بازار کشور خانگی خود چین و بازارهای جهانی معرفی کرد ، اما این گوشی تا به امروز صرفاً در کشور چین قابل سفارش میباشد . حال به نظر میرسد شیائومی در نظر دارد دست به عرضه این گوشی هوشمند در بازارهای جهانی بزند . قطعاً همزمان با کشورهای اروپایی ، آسیا نیز میزبان گران قیمت ترین گوشی هوشمند از شیائومی تا به امروز است .

در واقع خبر عرضه Mi 11 Ultra شامل 2 خبر خوش برای ما میباشد : 1. این گوشی از امروز ظهر در کشورهای آسیایی قابل پیش خرید میباشد ؛ 2. قیمت این محصول برای بازار آسیا بسیار پایین تر از بازار اروپاست ! همانطور که پیشتر پیش بینی کرده بودیم ، قیمت این محصول برای بازارهای آسیایی بسیار ارزانتر از اروپاست . به عبارتی این گوشی هوشمند در نسخه پایه ( 256/12 ) برای بازارهای اروپایی با قیمت 1.424 دلار در دسترس کاربران خواهد بود ، در حالی که در آسیا با قیمت رقابتی 1.041 دلار عرضه خواهد شد .

اما عجله نکنید ! این قیمت صرفاً برای اولین محصولاتی است که از آسیا وارد ایران میشوند و قیمت در نظر گرفته شده برای بازار خاورمیانه باز هم پایین تر است . در واقع اگر بخواهیم به صورت دقیق اشاره کنیم ، قیمت تمام شده این محصول برای بازار خاورمیانه تقریباً نزدیک به بازار چین میباشد . قطعاً این گوشی هوشمند در طی هفته های آتی وارد بازار کشور عزیزمان ایران خواهد شد و علاقه مندان میتوانند با گارانتی رسمی این محصول را تهیه کنند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

علی
علی
میهمان
۱۴۰۰-۰۴-۲۱ ۰۴:۲۱

سلام خسته نباشید امروز مورخ ۱۴۰۰/۴/۲۱ هنوز این گوشی (Xiaomi Mi 11 ultra) به بازار ایران نیومده میشه دلیلشو بهم بگین و ممنونتون میشم اگه بگین تقریباً کی به بازار ایران بطور رسمی راه پیدا میکنه🌹🌹

دکمه بازگشت به بالا