سایر برندهاگوگل

تاریخ معرفی رسمی پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو توسط گوگل مشخص شد.

گوگل امروز رسما اعلام کرد که در پاییز امسال کنفرانسی با موضوع Pixel Fall Launch برگزار خواهد کرد که در آن از پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو رونمایی خواهد کرد. پیکسل تاریخ رسمی این کنفرانس را آخرین سه شنبه مهر ماه، یعنی 27 مهر اعلام کرده است.

برای اولین بار است که گوگل یک کنفرانس اختصاصی برای معرفی پیکسل های جدید برگزار می کند، چرا که همیشه در کنار پیکسل های جدید، محصولات دیگری نیز معرفی می شد.

همچنان احتمال دارد که تاریخ وعده داده شده از گوگل برای انتشار نسخه رسمی اندروید 12 برای گوشی های پیکسل با معرفی پیکسل های جدید هم زمان شود. همانطور که می دانید گوگل دیروز اندروید 12 را بصورت رسمی منتشر کرد، اما وعده چند هفته ای را برای عرضه این نسخه از اندروید برای پیکسل های خود داده است.

پیکسل 6 قرار است اولین گوشی ای باشد که از تراشه های اختصاصی گوگل استفاده می کند. همچنین قرار است طراحی این گوشی بسیار مدرن باشد و در ماژول دوربین از سنسور های سامسونگ استفاده شود. پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو اولین گوشی های دنیا خواهند بود که با اندروید 12 رونمایی خواهند شد. قیمت گوشی ها و مشخصات کامل این محصولات را نیز در مراسم رونمایی متوجه خواهیم شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا