سایر محصولاتشیائومی

ایرباد مقرون به صرفه Redmi Buds 3 Youth Edition رسماً معرفی شد .

ماه سپتامبر ، شیائومی ایرباد Redmi Buds 3 را به عنوان اولین ایرباد TWS نیمه درون گوشی خود معرفی کرد . این محصول هنوز راه خود را به بازارهای جهانی باز نکرده است . حال ، غول چینی دنیای تکنولوژی ، عصر دیروز در یک غافل گیری کامل ، پرده از نسخه Lite این ایرباد TWS که پسوند نسخه جوانان را به دوش میکشد برای کشور خانگی خود معرفی کرد . در ادامه با مشخصات این ایرباد مقرون به صرفه با شیائومی پارس همراه باشید …

 

 

« طراحی و مشخصات »

برخلاف نسخه اصلی این ایرباد ( Redmi Buds 3 ) ، نسخه جوانان این محصول ( با اسم درون سازمانی M2110E1 ) به حالت نیمه درون گوشی مجهز نیست . این بدان معناست که این ایرباد ها از طراحی منحصر به فرد درون گوشی بهره میبرند و شیائومی حتی طراحی آنها را نیز تغییر داده است . سری های این ایرباد جمع و جور از درایورهای 6 میلی متری و بلوتوث 5.2 بهره میبرد . سری های این محصول با استاندارد IP54 در برابر پاشش آب و گرد و غبار مقاوم سازی شده اند و از ژست های حرکتی و کنترل لمسی برخوردار هستند .

هر چند این ایرباد به سیستم حذف نویز اختصاصی مجهز نیست ، اما شیائومی از سیستم حذف نویز الکتریکی ( ENC ) در آن بهره گرفته است و برای گیمرها یک حالت گیمینگ نیز با زمان تأخیر پایین در دسترس است . سری های این ایرباد تنها 4.2 گرم وزن دارند و با هر بار شارژ تا 5 ساعت با شما همراه خواهند بود . کل مجموعه این ایرباد با محفظه شارژ تنها 36 گرم است و محفظه با پورت USB نوع C شارژ شده و با یکبار شارژ میتواند تا 18 ساعت با شما همراه باشد . شیائومی در داخل جعبه این محصول 2 بال و 3 سری قرار خواهد داد .

 

« قیمت ، رنگ و زمان عرضه »

متأسفانه این ایرباد تنها در 1 رنگ بسیار شکیل مشکی عرضه خواهد شد و خبری از رنگ های دیگر نیست ! این محصول نیز همچون سایر محصولات معرفی شده در مراسم دیروز از هم اکنون قابل سفارش هستند ، اما فروش فیزیکی آن از 10 آبان آغاز میشود . شیائومی برای این ایرباد مقرون به صرفه قیمت فوق رقابتی 16 دلار را در نظر گرفته است . همچنین ، هنوز مشخص نیست این ایرباد برای بازارهای جهانی معرفی شود یا خیر .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا