شیائومیمی

اختصاصی : اولین تصویر از پوشش صفحه نمایش Xiaomi 12 Pro به بیرون درز پیدا کرد !

تقریباً مدت زمان کمی تا معرفی سری گوشی های Xiaomi 12 باقی مانده است ، اما شیائومی سعی کرده است ظاهر گوشی های این سری را تا کنون مخفی نگه دارد . حال آنکه هیچ محصولی تا روز معرفی نمیتواند در پَسِ پرده بماند . در همین راستا ، یکی از منابع خبری ما ، موفق شده است به پوشش صفحه نمایش گوشی Xiaomi 12 Pro دست پیدا کند و آنرا بر روی Mi 11 Pro قرار دهد .

از آنجایی که بر اساس یک پوشش صفحه نمایش نمیتوان به ابعاد ظاهری صفحه نمایش Xiaomi 12 Pro پی برد ، تیم منتشر کننده این تصاویر حرکتی جالب زدند و آنرا بر روی یک گوشی Mi 11 Pro قرار دادند ، تا ضمن مشخص شدن خمیدگی دو طرف صفحه نمایش ، ابعاد آن نیز تا حدودی برای ما روشن شود . همانطور که در تصاویر خواهید دید ، به نظر Xiaomi 12 Pro از لحاظ ابعاد کمی کوچکتر از Mi 11 Pro میباشد .

اگر بخواهیم مقایسه ای سریع داشته باشیم ، با توجه به سایز 6.81 اینچی Mi 11 Pro ، میتواند حدس زد که صفحه Xioami 12 Pro احتمالاً سایزی 6.67 اینچی ( نزدیک به صفحه نمایش POCO F3 ) داشته باشد . فارغ از این موضوع ، به نظر میرسد شیائومی سعی دارد در سری گوشی های Xiaomi 12 کمی از خمیدگی 2 طرف صفحه نمایش بکاهد تا علاوه بر نامحدود شدن بیشتر صفحه ، زیبایی بصری آن نیز بیشتر شود .

همچنین ، به نظر میرسد دوربین سلفی از سمت چپ به قسمت وسط منتقل خواهد شد و به این ترتیب شایعات شاید در هفته های آتی رنگ حقیقت به خود بگیرند . گوشه های صفحه نمایش نیز به نظر همچنان انحنای سری Mi 11 را حفظ خواهد کرد و به سمت مربعی شدن نمیرود . پیش بینی میشود گوشی Xiaomi 12 Pro در 3 ماهه اول سال 2022 میلادی رسماً معرفی شود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا