شیائومیمی

همراه دوم سری گوشی های شیائومی 12 و برخی مشخصات حیاتی Xiaomi 12 Pro مشخص شد !

کمتر از 24 ساعت تا معرفی سری گوشی های شیائومی 12 باقی مانده است و شیائومی فردا قصد دارد از پرچمداران جدید و لایق خود پرده بردارد . حال که در واپسین ساعت های باقی مانده تا مراسم معرفی این سری گوشی ها هستیم ، شیائومی دومین همراه گوشی های شیائومی 12 و سیستم صوتی آنها را تشریح کرد . اگر به خاطر داشته باشید ، دیروز گفتیم اولین همراه این سری گوشی ها ساعت هوشمند سری S میباشد .

حال شیائومی دقایقی پش با انتشار تیزری اعلام کرد دومین همراه این سری گوشی ها ، ایرباد پرچمدار Xiaomi True Wireless 3 میباشد . شیائومی در این تیزر تنها تصویری از کیس شارژ ایرباد مذکور را منتشر کرده است و سری ایربادها کمی مشخص هستند . اگر بخواهیم از لحاظ ظاهری بگوییم ، کیس محافظ/شارژ این ایرباد شبیه به سری Flip Buds میباشد . از لحاظ ویژگی های این محصول نیز تنها میدانیم Xiaomi True Wireless 3 از سیستم نویز کنسلینگ بسیار حرفه ای و صدای Hi-Fi پشتیبانی میکند .

اما میرویم سراغ ادامه ماجرا پیرامون گوشی های سری Xiaomi 12 … شیائومی در اولین تیزر منتشر شده امروز رسماً تأیید کرد این سری گوشی ها با MIUI 13 معرفی و عرضه خواهند شد . در دومین تیزر ، دریافته ایم که این سری گوشی ها به بلندگوی 4 گانه با 2 هسته مجزا مجهز خواهند شد ، که تنها در تبلت ها میتوان آنرا یافت . در سومین تیزر نیز ، شیائومی برخی اطلاعات حیاتی گوشی Xiaomi 12 Pro همچون صفحه نمایش LTPO ، سیستم مدیریت هوشمند کارایی ، سنسور اصلی IMX707 سونی ، شارژ 120 واتی و صدای شخصی سازی شده توسط Harman را برملا کرد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا