ردمیشیائومی

موتور فضایی : جزئیات موتور ویبره فوق حرفه ای سری گوشی های Redmi K50 تشریح شد !

شیائومی همیشه یکی از پیشگامان در عرصه موتور ویبره بوده است . حال ، در جدیدترین تیزری که از سری گوشی های Redmi K50 منتشر شده است ، شیائومی اشاره میکند که Redmi K50 Gaming Edition از موتور ویبره ای جدید تحت عنوان « CyberEngine » بهره خواهد گرفت ، که اندازه ای معادل 560mm² خواهد داشت و نسبت به موتورهای ویبره حرفه ای 3 برابر قدرتمندتر است .

شیائومی توضیح میدهد که این موتور ویبره فوق حرفه ای توانایی ایجاد ارتعاشاتی بین 50 هرتز تا 500 هرتز را دارد و به این ترتیب دقیق ترین موتور بازخورد لمسی دنیا را ایجاد خواهد کرد . شیائومی هنوز به صورت دقیق اعلام نکرده است که کدام یک از اعضای خانواده Redmi K50 به این موتور ویبره فوق حرفه ای مجهز خواهند شد ، اما میتوانیم انتظار داشته باشیم که حدأقل یکی از اعضای اصلی این خانواده با قابلیت مذکور همراه شود .

تا به اینجای کار میدانیم که علاوه بر موتور ویبره فوق حرفه ای ، حدأقل یکی از گوشی های سری Redmi K50 به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 ، باتری 4.700 میلی آمپر/ساعتی و شارژ سریع 120 واتی مجهز خواهد شد . سابقاً شیائومی تمامی نوآوری های خود را صرف سری Mix میکرد ، اما در طی سال های اخیر ، غول چینی دنیای تکنولوژی سعی کرده است که نوآوری هایش را به سری گوشی های K و نوت Redmi نیز بیاورد تا سنگینی خانواده محصولات اصلی به سمت تعادل برود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا