بروزرسانی های نرم افزاریپوکوردمیشیائومی

گزارش : 2 گوشی اقتصادی Redmi و 1 گوشی اقتصادی POCO به لیست اندروید 12 اضافه شدند !

اگر با ما همراه بوده باشید ، پیش از این لیستی از گوشی های دریافت کننده اندروید 12 را منتشر کرده بودیم ، که برخی از گوشی های بسیار محبوب شیائومی به علت قدیمی و اقتصادی بودن از لیست خط خورده بودند . حال دقایقی پیش یک منبع معتبر اعلام کرد 3 گوشی محبوب و اقتصادی از سری ردمی و پوکو که پیش از این در لیست دریافت اندروید 12 جایی نداشتند ، امروز به لیست دریافت این بروزرسانی برگشتند .

این گوشی ها به ترتیب Redmi Note 9 ، Redmi 9 و POCO M2 هستند ، که علاوه بر محبوبیت در بازارهای جهانی ، در کشور عزیزمان ایران نیز به دلیل خوش قیمت بودن طرفداران بسیار زیادی دارند . منبع خبری ما اعلام میکند گوشی های مذکور علاوه بر دریافت MIUI 13 موفق به دریافت اندروید 12 نیز خواهند شد . نکته جالب اینجاست که این منبع خبری با مستنداتی حتی اعلام کرده است گوشی های مذکور بروزرسانی MIUI 13 بر پایه اندروید 12 را به صورت درون سازمانی دریافت کرده اند و زیر تست میباشند .

معمولاً گوشی های اقتصادی مجهز به چیپست های مدیاتک بروزرسانی های بسیار کمتری را نسبت به نسخه های با چیپست اسنپدراگون میگیرند ، اما شیائومی قصد دارد این سنت را کمرنگ کند و به گوشی های اقتصادی مجهز به چیپست مدیاتک نیز بروزرسانی های بیشتری را برساند . همچنین ، گفتنی است با توجه به رسیدن بروزرسانی مذکور به 3 گوشی اشاره شده ، این بروزرسانی به دست نسخه های چین و هند ( Redmi 9 Prime و Redmi 10X 4G ) نیز خواهد رسید .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا