بلک شارکشیائومی

رسمی : تاریخ معرفی و شیوه نامگذاری سری گوشی های BlackShark 5 تأیید شد .

پیش از این گفته بودیم که شیائومی قصد دارد در ماه مارس پرده از گوشی های سری بلک شارک 5 بردارد و اکنون رسماً این موضوع توسط غول چینی دنیای تکنولوژی تأیید شده است . شیائومی دقایقی پیش با انتشار تیزری بسیار جذاب ، اعلام کرد سری گوشی های مذکور در تاریخ 30 مارس ( 10 فروردین ) معرفی خواهند شد . اما چیزی که درباره این سری گوشی ها عجیب است ، شیوه نامگذاری آنهاست .

پیش از این انتظار داشتیم شیائومی 2 گوشی با نام های BlackShark 5 و BlackShark 5 Pro را معرفی کند ؛ اما اکنون بر اساس مستنداتی که لو رفته است ، به نظر میرسد نام نسخه استاندارد به BlackShark 5 RS تغییر خواهد یافت . در ماه فوریه 2 گوشی از بلک شارک موفق به کسب تأییدیه های لازم از TENAA شده بودند . اگر بخواهیم بر اساس مستنداتی که در TENAA لیست شده است قضاوت کنیم ، به نظر با گوشی های خوبی روبرو هستیم .

در تأییدیه مذکور گوشی KTUS-A0 به صفحه نمایشی 6.67 اینچی با پنل AMOLED ، رزلوشن +FHD ، سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش ، تا 16 گیگابایت حافظه رم ، تا 512 گیگابایت حافظه داخلی ، چیپستی نامعلوم با هسته ای بزرگ که از فرکانس 3.0 گیگاهرتز بهره میبرد ، باتری 4.650 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 120 واتی ، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و دوربین 3 گانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد .

از طرفی ، مدل PAR-A0 بنابر اطلاعات درز پیدا کرده در TENAA به چیپستی نامعلوم با حدأکثر فرکانس کاری 3.2 گیگاهرتز ، تا 12 گیگابایت حافظه رم ، تا 256 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین 3 گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد . همانطور که میتوانید حدس بزنید ، گوشی KTUS-A0 با نام BlackShark 5 Pro معرفی خواهد شد و گوشی PAR-A0 با عنوان جدید BlackShark 5 RS معرفی میشود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا