سایر برندهاکوآلکام

مشخصات جدیدی از چیپست مورد انتظار Snapdragon 7 Gen 1 به بیرون درز پیدا کرد .

از سال گذشته میلادی شایعاتی مبنی بر نسل جدید چیپست های سری 7 کوآلکام با اسم رمز جدیدی به گوش میرسد ، تا اینکه در سال جاری میلادی ، با بالا گرفتن شایعات اطلاعات بیشتری از این چیپست به گوش رسید و حال مشخصات جدیدی از آن به بیرون درز پیدا کرده است . بر اساس شایعات ، کوآلکام قصد دارد در ماه May ( اردیبهشت ) پرده از چیپست Snapdragon 7 Gen 1 در کنار +Snapdragon 8 Gen 1 بردارد .

این اطلاعات توسط یکی از منابع بسیار موثق و نزدیک به کوآلکام به دست ما رسیده است و به همین دلیل در آن نمیتوان شک و تردیدی راه داد . بر اساس اطلاعات درز پیدا کرده ، اولین نسل از چیپست های جدید سری 7 کوآلکام به 4 هسته پردازشی Cortex-A710 با فرکانس پردازشی 2.36 گیگاهرتز و 4 هسته دیگر Cortex-A510 با فرکانس کاری 1.80 گیگاهرتز مجهز خواهد شد . چیپ گرافیکی نیز Adreno 662 گزارش شده است .

منبع خبر ما اشاره میکند که تولید این چیپست بر اساس فناوری 4 نانومتری سامسونگ و در کارخانه های این کمپانی صورت خواهد گرفت و هم اکنون گوشی های مجهز به این چیپست در دست توسعه هستند . تا به این لحظه گزارش شده است که کمپانی های موتورولا ، لنوو ، سامسونگ و شیائومی ( سری Redmi Note 12 ) از این چیپست در محصولات آینده خود بهره خواهند گرفت . البته این خبر هنوز به صورت رسمی تأیید نشده است .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا