شیائومیبروزرسانی های نرم افزاری

لیست ویژگی های MIUI 14 لو رفت؛ در اندروید 13 شیائومی شاهد چه تغییراتی خواهیم بود؟

بر اساس آمار رسمی ارائه شده، شیائومی خود را برای معرفی چهاردهمین نسخه از رابط کاربری اختصاصی خود که MIUI 14 نام دارد به همراه سری گوشی های 13 آماده میکند. این نسخه از رابط کاربری غول چینی بر پایه اندروید 13 بنا خواهد شد و بالطبع ویژگی های ذاتی این نسخه از اندروید را با خود به دوش میکشد؛ اما به جز این ویژگی ها دیگر باید منتظر چه قابلیت های جذابی باشیم. خوشبختانه دقایقی پیش لیست ویژگی های این رابط کاربری به بیرون درز پیدا کرد.

اولین و بزرگترین ویژگی مهمی که شیائومی در این نسخه از آن بهره گرفته است، سبک تر شدن رابط کاربری اختصاصی این کمپانی است. بر اساس شواهد موجود، این بروزرسانی حجم بسیار کمی از حافظه داخلی را اشغال خواهد کرد. قدم بعدی، بهره گیری از الگوریتم جدیدی است که ضمن بردن برنامه های اصلی و ثالث به خواب عمیق، باعث مصرف بهینه باتری میشود. ویژگی بعدی، در اختیار قرار گرفتن ابزارهای بیشتری برای شخصی سازی رابط کاربری به سبک و سیاق کاربر است.

گویا حالا کاربران میتوانند در هر تصویری که متنی را در خود جای داده است، متن را به سادگی استخراج و آنرا برای الصاق در جایی کپی کنند! غول چینی میگوید امنیت نیز در این نسخه ارتقا یافته است و حالا با پشتیبانی از 30 سناوریوی مختلف، کلیه اطلاعات کاربران در امان خواهند بود. ویژگی دیگر نیز که « Super Icon » خوانده میشود، به ظاهر جدیدترین تفکر شیائومی برای عوض کردن حال و هوای خشک صفحه خانگی لانچرش میباشد و قرار است احتمالاً آیکن ها را به وجد بیاورد!

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا