شیائومیپوکو

گوشی POCO F5 Pro شیائومی برای اولین بار موفق به دریافت دو مجوز برای معرفی شد!

این اولین باری است که درباره گوشی POCO F5 Pro شیائومی حرف میزنیم، چون تا پیش از این خبری درباره گوشی مورد بحث نبود و اکنون اولین نشانه ها از وجود این محصول به بیرون درز پیدا کرده است. در واقع تا به این لحظه گمان میشد گوشی Redmi K60 در بازارهای جهانی با نام تجاری POCO F5 معرفی خواهد شد، اما اکنون یکی از درزدهندگان معتبر دنیای فناوری اذعان میکند این محصول جای خود را به نسخه حرفه ای خواهد داد.

از عَدَم تا وجود

گوشی Redmi K60 در کشور چین با شماره مدل 23013RK75C معرفی شد و بر اساس مستندات ارائه شده از سوی منبع خبری ما، POCO F5 Pro با شماره مدل 23013PC75G برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد. تا این لحظه گوشی مورد بحث موفق به حضور در دیتابیس IMEI و دریافت مجوز از IMDA کشور سنگاپور برای معرفی شده است. اما این تنها موضوع مهمی نیست که به آن پی برده ایم و تاریخ احتمالی معرفی این گوشی نیز برملا شده است.

تاریخ احتمالی معرفی

اگر به شماره مدل این گوشی توجه کنید، عدد “2301” در ابتدای آن به چشم میخورد. این موضوع میتوان مبین آن باشد که احتمالاً این گوشی در تاریخ 23 ژانویه 2023 میلادی (3 بهمن) معرفی خواهد شد. البته این موضوع صرفاً حدس و گمان میباشد و باید منتظر خبرهای رسمی در این باره از سوی شیایومی باشیم. متأسفانه مجوز IMDA اطلاعات جالبی به ما نمیدهد و تنها میدانیم این گوشی به قابلیت های ارتباطی همچون شبکه های نسل 5، بلوتوث، وایفای و تراشه NFC مجهز خواهد شد.

Redmi K60 یا Redmi K60 Pro؟ مسئه این است!

اگر بخواهیم بر اساس صحبت های منابع خبری مان قضاوت کنیم، باید اف 5 پرو را نسخه ای ریبرند شده از Redmi K60 بدانیم؛ اما اگر بخواهیم بر اساس منطق قضاوت کنیم و نسخه ای استاندارد برای سری F5 در راه باشد، باید منتظر ریبرند شدن Redmi K60 Pro با آن همه ویژگی خارق العاده برای بازارهای جهانی باشیم. شیامی مدت هاست نسخه ای حرفه ای برای سری F معرفی نکرده است و ظاهراً دیگر وقت آن رسیده است که زیرمجموعه پوکو نیز عرض اندامی کند!

مشخصات احتمالی

با توجه به اینکه مشخصات بسیار زیادی از گوشی های Redmi K60 و Redmi K60 Pro همسان است، میتوانیم انتظار گوشی هوشمندی با صفحه نمایش 6.67 اینچی با پنل OLED، رزلوشن +QHD، نرخ نوسازی 120 هرتز، پشتیبانی از فناوری های دالبی ویژن و +HDR10، چیپست اسنپدراگون 8+نسل 1 یا اسنپدراگون 8 نسل 2، حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 یا UFS 4.0، حافظه رم از نوع LPDDR5 یا LPDDR5x، دوربین 3 گانه با سنسور اصلی 64 یا 50 مگاپیکسلی، 8 و 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، بلندگوی استریو، پشتیبانی از صدای Hi-Res، وایفای 6E، بلوتوث 5.2 و باتری 5,000 یا 5,500 میلی آمپر/ساعتی با شارژ 67 یا 120 واتی را داشته باشیم.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا