شیائومیمی

اطلاعات و تصویر جدیدی از Xiaomi 12 Lite 5G به بیرون درز پیدا کرد .

شیائومی سخت مشغول طراحی و توسعه گوشی های زیادی از خانواده اصلی خود ( Mi سابق ) میباشد و به زودی شاهد معرفی گوشی هایی چون سری Xiaomi 12S و Xiaomi 12 Ultra خواهیم بود . در این بین ، مدت هاست شایعه شده است که به زودی گوشی مورد انتظار و محبوب Xiaomi 12 Lite 5G نیز به زودی معرفی خواهد شد . حال دقایقی پیش ضمن انتشار اولین تصاویر واقعی از این گوشی ، برخی مشخصات محصول مذکور نیز به بیرون درز پیدا کرده است .

بر اساس اطلاعاتی که به دست تحریریه شیائومی پارس رسیده است ، این گوشی در یک نسخه با حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی معرفی خواهد شد ! این گزارش کمی عجیب به نظر میرسد ، چون معمولاً شیائومی گوشی های هوشمندی به این مهمی را در یک نسخه عرضه نمیکند و کمی میتوان در این موضوع شک کرد . البته شاید نسخه پایه این گوشی با حافظه رم و داخلی مذکور ارائه شود و شاهد عرضه نسخه ای با حافظه رم و داخلی بالاتر نیز باشیم .

از طرفی ، گفته میشود این گوشی در رنگ های جذابی چون مشکی ، صورتی و سبز عرضه خواهد شد . پیش از این گزارش های واصله اشاره داشتند که Xiaomi 12 Lite به صفحه نمایشی 6.55 اینچی با پنل AMOLED ، رزلوشن +FHD ، نرخ نوسازی 120 هرتز ، چیپست اسنپدراگون 778G یا اسنپدراگون 7 نسل 1 ، باتری 4.500 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 67 واتی ، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی ، دوربین اصلی 3 گانه با سنسورهای 108 یا 64 مگاپیکسلی ( با لرزشگیر اپتیکال ) ، 8 مگاپیکسلی ( با لنز فوق عریض ) و 5 مگاپیکسلی ( با لنز ماکرو ) در کنار سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش عرضه خواهد شد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا