شیائومیمی

شوک رسانه ای : پیش فروش Xiaomi 12 Lite 5G قبل از معرفی رسمی در آذربایجان شروع شد !

اگر با ما همراه بوده باشید ، حتماً در جریان هستید که 2 روز پیش جعبه گشایی Xiaomi 12 Lite 5G را قبل از رونمایی رسمی برای شما منتشر کردیم . حال در اتفاقی جالب ، خبر رسیده است که پیش فروش گوشی مذکور قبل از معرفی رسمی در کشور آذربایجان آغاز شده است ! اینطور که مشخص است ، شیائومی قصد دارد این محصول را برای رقابت مستقیم با گوشی مورد انتظار Nothing (1) روانه بازار کند ؛ به همین دلیل ، به نظر با معرفی رسمی آن فاصله ای نداریم .

بر اساس اطلاعات موجود ، این گوشی به چیپست اسنپدراگون 778G کوآلکام مجهز خواهد شد ، که پیش از این در Xiaomi 11 Lite 5G NE نیز مورد استفاده قرار گرفته بود . البته هنوز مشخص نیست شیائومی در این گوشی از نسخه استاندارد اسنپدراگون 778 بهره خواهد گرفت یا سراغ نسخه بهینه شده آن ( اسنپدراگون +778G ) خواهد رفت ( تفاوت این چیپست ها بسیار جزئی است و جای نگرانی ندارد ) .

بر اساس پوسترهای منتشر شده این گوشی به صفحه نمایشی 6.55 اینچی با پنل AMOLED ، نرخ نوسازی 120 هرتز ، فناوری +HDR10 ، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با لنز عریض ، 8 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و 2 مگاپیکسلی + سنسور 32 مگاپیکسلی برای شکار تصاویر سلفی مجهز خواهد شد . گویا این گوشی به باتری 4.300 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 67 واتی مجهز خواهد شد و تنها 173 گرم وزن خواهد داشت !

فعلاً نسخه با حافظه رم 8 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی این گوشی در کشور آذربایجان برای پیش فروش لیست شده است ، اما ممکن است نسخه ای با حافظه رم بیشتر ( 12 گیگابایتی ) و حافظه داخلی 256 گیگابایتی نیز برای سایر کشورهای دنیا در راه باشد . هنوز درباره قیمت این گوشی هیچ اطلاعاتی در دست نیست ، اما پیش بینی میشود با قیمتی پایین تر از 450 یورو ( برای بازار اروپا ) و در 3 رنگ بنفش ، مشکی و سبز عرضه شود ( قیمت این گوشی برای بازارهای آسیایی بسیار پایین تر خواهد بود ) .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا