شیائومیاخبار ویژهپوکومحتوای ویدئویی شیائومیویدئو

شاهزاده‌ای که به دنیا نیامده مُرد: ویدئوی منتسب به گوشی معرفی نشده POCO F4 Pro به بیرون درز پیدا کرد.

گوشی POCO F4 یکی از بهترین قاتل پرچمداران سال 2022 شیائومی است، اما قرار نبود تنها بماند! قبل از معرفی این گوشی بر اساس اسناد موثق اعلام کرده بودیم که غول چینی قصد دارد برای اولین بار از 2 نسخه پرچمداران سری پوکو پرده بردارد، اما در روز معرفی همه چیز تغییر کرد. حال پس از ماه ها که از عرضه نسخه استاندارد میگذرد، ویدئویی منتسب به گوشی معرفی نشده (یا بهتر است بگوییم کنسل شده) POCO F4 Pro به بیرون درز پیدا کرد تا داغ دل همه ما تازه شود!

این گوشی در یک لایو فیسبوکی به صورت کامل در 12 دقیقه بررسی میشود و ماهیت آن قابل تأیید است. تمامی مواردی که از این گوشی تا قبل از معرفی به بیرون درز پیدا کرده بود با واقعیت مطابقت دارد. در واقع گوشی POCO F4 Pro قرار بود نسخه جهانی Redmi K50 Pro و اولین گوشی از زیرمجموعه پوکو باشد که به صفحه نمایشی با رزلوشن +QHD مجهز میشود، اما هرگز چنین اتفاقی رخ نداد! شیائومی هیچوقت دلیل این موضوع را توضیح نداد و هنوز معلوم نیست چرا معرفی این گوشی در دقیقه 90 کنسل شد.

همانطور که در ویدئو خواهید دید، این گوشی به رابط کاربری MIUI Global با شماره ساخت V13.0.0.18.SLKMIXM مجهز میباشد. نکته حائز اهمیت اینجاست که دقیقاً 2 ماه پیش از معرفی رسمی POCO F4، انتشار بروزرسانی های داخلی برای این گوشی کنسل شده بود. اگر این گوشی معرفی میشد، باید انتظار صفحه نمایشی 6.67 اینچی با پنل OLED، رزلوشن +QHD، نرخ نوسازی 120 هرتز، چیپست Dimensity 9000 مدیاتک، رم های نسل 5، حافظه فوق سریع UFS3.1، دوربین اصلی 108 و سلفی 20 مگاپیکسلی، باتری 5.000 میلی آمپر/ساعتی و شارژ سریع 120 واتی را داشتیم.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا