شیائومیردمیمی

نسخه جهانی سری گوشی های Xiaomi 13 و Redmi Note 12 موفق به کسب تأییدیه برای معرفی شدند !

مدت هاست اطلاعاتی درباره سری گوشی های Xiaomi 13 و Redmi Note 12 به گوش میرسد و تا به امروز ، این سری گوشی ها موفق به کسب چند تأییدیه اولیه برای معرفی شده اند . حال ، ساعاتی پیش تأییدیه EEC این گوشی ها نیز از سوی اتحادیه اروپا صادر شد ، تا مطمعن شویم به زودی شاهد معرفی این محصولات خواهیم بود . قطعاً شیائومی با جدیت در حال کار بر روی سری گوشی های Xiaomi 12T میباشد و این گوشی ها ماه آینده میلادی معرفی خواهند شد ؛ سپس ، نوبت به سری گوشی های Xiaomi 13 و Redmi Note 12 میرسد .

البته پیش از این نیز انتظار داشتیم با نزدیک شدن به 3 ماهه پایانی سال 2022 میلادی ، این محصولات موفق به کسب تأییدیه های لازم برای معرفی شوند ؛ چون بر اساس اطلاعات موثق ، امسال کوآلکام زودتر پرده از چیپست پرچمدار جدید خود ( اسنپدراگون 8 نسل 2 ) خواهد برداشت و بر اساس شایعات به دست رسیده ، شیائومی نیز قصد دارد 1 ماه زودتر سری گوشی های پرچمدار 13 را معرفی کند . اما شایعات پایان یافته اند و اولین تأییدیه رسمی برای سری گوشی های Xiaomi 13 صادر شده است !

بر اساس اطلاعات دقیق و رسمی ، گوشی های سری Xiaomi 13 فعلاً شامل 2 گوشی میشوند ، که به ترتیب با شماره مدل های 2210132G و 2210133G موفق به کسب تأییدیه های لازم برای معرفی در بازارهای جهانی شده اند . از طرفی ، گوشی های سری Redmi Note 12 نیز تا به اینجای کار به ظاهر شامل 2 عضو میباشند ، که با شماره مدل های 22101316G و 22101316UG موفق به کسب تأییدیه از سوی EEC شده اند . این اولین باری است که تقریباً همزمان با نسخه چین ، شاهد دریافت تأییدیه برای نسخه های جهانی هستیم .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا