ردمیشیائومیمی

انتقال قدرت : پس از 11 ماه تاج و تخت گوشی های سری Redmi 10X به گوشی جدیدی رسید !

ابزار بنچمارک گیری AnTuTu یکی از محبوب ترین نرم افزارهای دنیا در بین کاربران برای سنجش قدرت گوشی های هوشمند میباشد . بنیاد AnTuTu به دلیل اعتباری که در بین کاربران دارد ، هر ماه لیستی از گوشی های برتر پرچمدار و میانرده را منتشر میکند . حال که وارد ماه ژوئن شده ایم ، جدیدترین گزارش AnTuTu از بهترین گوشی های ماه می منتشر شده است .

همانطور که در ادامه مشاهده خواهید کرد ، همچنان گوشی BlackShark Pro به عنوان قدرتمندترین پرچمدار دنیا شناخته میشود و با کسب امتیاز 830.022 در رتبه اول قرار دارد . نکته جالب اینجاست که گوشی های Realme GT و ASUS ROG Phone 5 جایگاه دوم و سومی خود را از دست داده اند ، اما سوپرگوشی هوشمند Mi 11 Ultra هنوز در این لیست حضور دارد .

اما همه اینها را کنار بگذارید ! اگر به خاطر داشته باشید ، گفتیم گوشی Redmi 10X 5G از بدو عرضه تا به حال در جایگاه اول گوشی های میانرده دنیا قرار داشت . حال پس از گذشت 11 ماه صدرنشینی ، این گوشی هوشمند محبوب که به چیپست قدرتمند Dimensity 820 مدیاتک مجهز بود ، جای خود را به گوشی تازه معرفی شده Mi 11 Lite 5G داده است .

چیپست Dimensity 820 از زمان خود بسیار جلوتر بود ، اما متأسفانه تنها 2 سری از گوشی های شیائومی و Vivo به آن مجهز شدند ، که هر 2 تنها مخصوص بازار چین هستند . حال آنکه خوشبختانه گوشی Mi 11 Lite 5G که جزو اولین گوشی های هوشمند دنیا مجهز به چیپست اسنپدراگون 780 میباشد ، تخت پادشاهی گوشی های میانرده را به دست آورده است ، اما مشخص نیست تا چه زمانی اول بماند !

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا