شیائومیپوکو

رسمی: تاریخ معرفی گوشی های POCO M5 و POCO M5s مشخص شد.

همانطور که پیشتر نیز اطلاع دادیم، شیائومی در نظر داشت به زودی پرده از گوشی‌های POCO M5 و POCO M5s بردارد. حال دقایقی پیش غول چینی دنیای تکنولوژی رسماً اعلام کرد این محصولات به زودی برای بازارهای جهانی معرفی خواهند شد. بر اساس اطلاعیه رسمی منتشر شده، گوشی‌های مذکور در تاریخ 5 سپتامبر (14 شهریور) معرفی می‌شوند. پوکو گلوبال دقایقی پیش این خبر را منتشر کرد؛ اما پوکوی هند صرفاً اطلاعیه معرفی M5 را پوشش داد.

با این وصف، به نظر می‌رسد هر دو گوشی برای بازارهای جهانی معرفی خواهند شد، اما برای بازار هند صرفاً شاهد نسخه اصلی خواهیم بود. تا به این لحظه می‌دانیم برادر بزرگتر به چیپست Helio G99 مدیاتک مجهز خواهد شد، اما درباره چیپست برادر کوچکتر هنوز اطلاعات رسمی در دست نیست. هر چند شایعات می‌گویند گوشی مذکور احتمالاً به چیپست Helio G95 مجهز خواهد شد. البته برخی منابع می‌گویند شاید گوشی دوم به چیپست Helio G80 مجهز شود.

شیائومی POCO M5
شیائومی POCO M5

برخی منابع گزارش کرده بودند M5s همان نسخه ریبرند شده Redmi Note 10s می‌باشد. حال باید کمی منتظر بمانیم و ببینیم تا قبل از معرفی این سری گوشی‌ها، با چه محصولاتی مواجه خواهیم بود. بر اساس سنت پیشین، نارنجی پوشان چینی معمولاً پس از اعلام زمان معرفی گوشی‌های جدید، دست به انتشار تیزرهایی از مشخصات آنها می‌زنند، به همین دلیل باید طی روزهای آتی منتظر مشخصات بیشتری از این محصولات میانرده باشیم.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا