شیائومیمی

شیائومی 13 الترا: مقصد پرچمدار دوربین محور آینده شیائومی با دوربین لایکا مشخص شد!

بر کسی پوشیده نیست که پرچمداران دوربین محور شیائومی را در سری الترا میبینیم و پس از معرفی موفقیت آمیز گوشی های می 10 الترا، می 11 الترا و Xiaomi 12S Ultra، حالا همه منتظر شیائومی 13 الترا هستند. بر اساس اطلاعات به دست رسیده، شیایومی قصد دارد به زودی این محصول را برای برای بازار کشور خانگی خود و کمی بعدتر برای بازارهای جهانی معرفی کند. درست است که 12S الترا به بازارهای جهانی نیامد، اما بر اساس اظهارات رسمی Lei Jun (مؤسس شیامی)، الترای بعدی قطعاً به بازارهای جهانی راه خواهد یافت.

حال سؤال اصلی اینجاست که این محصول چه زمانی معرفی خواهد شد؟ منبع معتبر خبری ما میگوید گوشی مورد بحث در مراسم MWC 2023 معرفی خواهد شد. برای اطلاعات شما باید اشاره کنیم که این مراسم امسال از تاریخ 27 فوریه تا 2 مارس (8 تا 11 اسفند) در کشور اسپانیا (شهر بارسلونا) برگزار خواهد شد. بدیهی است این اطلاعات کاملاً غیر رسمی میباشد و برای تأیید آن، نیاز به انتشار برنامه های رسمی شایومی داریم؛ پس فعلاً آنرا با نمک شایعه میل کنید!

شائومی تقریباً 1 سالی است که فعالیت خود را با کمپانی خوش نام لایکا استارت زده است و اولین محصول این همکاری را در سری گوشی های 12S دیدیم. این همکاری اکنون در پرچمداران سری 13 نیز ادامه یافت و قطعاً در گل سرسبد محصولات این کمپانی (Xiaomi 13 Ultra)، شاهد بهره گیری از قدرتمندترین گوشی دوربین محور خواهیم بود. پیش بینی میشود سنسور اصلی این گوشی همچنان IMX989 سونی باشد، اما تغییراتی بسیار بزرگ را در سنسورهای پریسکوپی و فوق عریض شاهد خواهیم بود.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا