بروزرسانی های نرم افزاریردمیشیائومی

خبر خوش : بروزرسانی MIUI 12.5 Enhanced به دست 2 گوشی اقتصادی شیائومی رسید !

همانطور که مستحضر هستید ، MIUI 12.5 Enhanced Edition آخرین نسخه از رابط کاربری اختصاصی شیائومی است ، که تا کنون به دست چندین و چند مدل از گوشی های این کمپانی رسیده است . این نسخه از رابط کاربری اختصاصی شیائومی از ماه آگوست به دست برخی کاربران رسید و حالا در جدیدترین فاز انتشار خود برای گوشی های با رام جهانی ، به دست 2 محصول بسیار پرفروش که جزو اقتصادی ترین گوشی های شیائومی میباشند رسیده است .

ساعاتی پیش ، برخی از کاربران نسخه های با رام گلوبال گوشی های Redmi 9 و Redmi Note 9 اعلام کردند بروزرسانی MIUI 12.5 Enhanced به دست آنها رسیده است . با کنکاش های شیائومی پارس ، مشخص شد نوبت به این گوشی های هوشمند رسیده است که سهم خود را از بهینه ترین رابط کاربری شیائومی تا به امروز کسب کنند . همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم ، این بروزرسانی با خود ویژگی جدیدی به همراه ندارد ، اما هزاران مشکل جدیدترین رابط کاربری شیائومی را برطرف میکند .

شیائومی با انتشار این بروزرسانی وصله های امنیتی ماه اکتبر را نیز به دست گوشی های مذکور رسانده است ، که در حال حاضر جدیدترین پچ ها برای تضمین امنیت گوشی های اندرویدی میباشد . این بروزرسانی برای گوشی Redmi 9 با شماره ساخت V12.5.3.0.RJCMIXM و برای گوشی Redmi Note 9 با شماره ساخت V12.5.2.0.RJOMIXM منتشر شده است . لازم به ذکر است که بروزرسانی مذکور در حال انتشار برای حلقه اول میباشد و باید بین 1 تا 3 هفته دیگر به دست کاربران این گوشی های هوشمند در کشور عزیزمان ایران نیز برسد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا