شیائومیپوکو

اختصاصی: اولین اطلاعات درباره گوشی POCO F5 شیائومی به بیرون درز پیدا کرد!

شیائومی در هر زیرمجموعه خود یک سری پرچمدار دارد. در زیرمجموعه POCO این سری F هستند. معمولاً سری گوشی های F نسخه ای ریبرند شده از پرچمداران سری گوشی های Redmi برای بازارهای جهانی هستند. حال که اطلاعات سری گوشی های Redmi K60 به بیرون درز پیدا کرده است، اولین نشانه ها از گوشی POCO F5 نیز راه خود را باز کرده اند. خبرهای مربوط به این گوشی از یک منبع بسیار موثق به دست ما رسیده است، که مو لای درز اطلاعاتش نمی‌رود!

بر اساس آنچه گفته میشود، POCO F5 اولین گوشی زیرمجموعه پوکو با صفحه نمایش 2K میباشد. پیش از این قرار بود اولین گوشی زیرمجموعه مذکور با صفحه نمایش 2K گوشی POCO F4 Pro باشد، اما هرگز شاهد معرفی این محصول نبودیم. گفته میشود این گوشی مورد انتظار با شماره مدل درون سازمانی “M11A” معرفی خواهد شد، اما در دیتابیس IMEI اولین تأییدیه صادر شده برای این گوشی بیان میکند که این محصول با شماره مدل جهانی « 23013PC75G » برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد.

تأییدیه IMEI گوشی POCO F5
تأییدیه IMEI گوشی POCO F5

اما کالبدشکافی شماره مدل این گوشی چه به ما میگوید؟ بر اساس چیزی که در دست داریم، به ظاهر گوشی مذکور باید در ژانویه سال 2023 معرفی شود؛ چون 23 در ابتدای شماره مدل این گوشی به سال تولید، شماره 01 به ماه معرفی، PC مخفف برند این گوشی (POCO)، شماره 75 مبین شماره مدل درون سازمانی (M11A) و نهایتاً حرف G به نسخه گلوبال اشاره دارد. البته یک موضوع جای تعجب دارد. معمولاً نسخه های جهانی با حروف AG معرفی میشوند، اما این گوشی با حرف G موفق به کسب تأییدیه شده است.

گفته میشود این گوشی با اسم رمز « Mondrian » معرفی خواهد شد. ظاهراً این گوشی به صفحه نمایشی AMOLED، رزلوشن 2K، نرخ نوسازی 120 هرتز و درخشندگی 1,000 نیت مجهز خواهد شد. اگر این گوشی نسخه جهانی Redmi K60 باشد، باید انتظار مجهز شدن آن به چیپستی از سری 8000 یا 9000 مدیاتک را داشته باشیم، اما اگر با نسخه ریبرند شده Redmi K60 Pro مواجه باشیم، باید منتظر بهره گیری از چیپست های اسنپدراگون 8+ نسل 1 یا اسنپدراگون 8 نسل 2 در این محصول باشیم.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

1 1 رای
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا