شیائومیسایر محصولات

شیائومی از تلویزیون اقتصادی 70 اینچ Redmi smart TV A70 با قیمتی فوق رقابتی و پنل 4K برداشت!

شیائومی اخیراً از اولین تلویزیون گیمینگ زیرمجموعه ردمی پرده برداشت و حالا، Redmi smart TV A70 به عنوان نسخه ای اقتصادی از تلویزیون غول پیکر 70 اینچی این کمپانی با قیمتی فوق رقابتی معرفی شده است. این محصول به صفحه نمایشی با رزلوشن 4K مجهز شده است و از مشخصات بسیار خوبی بهره میبرد. اگر دوست دارید بیشتر درباره این تلویزیون هوشمند بدانید، با شیائومی پارس در این مقاله کوتاه همراه باشید…

مشخصات و ویژگی‌ها

تلویزیون اقتصادی Redmi smart TV A70 همانطور که گفته شد به پنلی 70 اینچی مجهز میباشد، که رنگ های DCI-P3 را تا 78 درصد پوشش میدهد، از قابلیت نمایش 1 میلیارد رنگ بهره میبرد و به لطف فناوری نور پس زمینه مستقیم، تصاویر را با نرخ استاندارد 60 هرتز به نمایش بیرون می آورد. شیائومی برای این محصول از پردازنده ای 4 هسته ای بهره گرفته است، که از هسته های A35 بهره میبرد و با 1.5 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی، جوابگوی نیازهای کاربران است.

این محصول با وایفای 2 بانده (در فرکانس 2.4 گیگاهرتز) و پشتیبانی از اینفرارد عرضه میشود. در بخش صدا، برای این تلویزیون از 2 بلندگوی 10 واتی بهره گرفته شده است، که صدایی واضح و رسا را به گوش کاربر میرساند. در بخش قابلیت های ارتباطی این تلویزیون از دو رابط USB، دو رابط HDMI، یک پورت آنتن، یک پورت S/PDIF، یک ورودی AV و یک ورودی شبکه بهره میبرد. نکته جالب اینجاست که این تلویزیون میتواند به عنوان هسته خانه هوشمند فعالیت داشته باشد.

به این ترتیب کاربران میتوانند تلویزیون مذکور را هسته قرار داده و سایر ابزارهای متصل به شبکه را توسط آن کنترل کنند. در بخش نرم افزاری این تلویزیون با اندروید TV عرضه میشود و به صورت پیشفرض نرم افزارهایی روی آن نصب شده است. یکی از ویژگی های بسیار خوب دیگر این تلویزیون، پشتیبانی از دستگاههای مجهز به سیستم عامل های اندروید، iOS و ویندوز برای مخابره تصاویر، ویدئو و … میباشد. این محصول سخت ترین تست های شیائومی را پشت سر گذاشته است و میتواند در دمای -25 و -60 درجه سانتی گراد (در داخل و خارج) استفاده شود.

مشخصات Redmi smart TV A70 در یک نگاه
مشخصات Redmi smart TV A70 در یک نگاه

قیمت و زمان عرضه

این محصول فعلاً برای بازار چین معرفی شده است و کاربران محصولات شیائومی میتوانند Redmi smart TV A70 را هم اکنون در این کشور تهیه کنند. البته فعلاً فروش فیزیکی آن در کشور چین آغاز نشده است و قرار است از روز 31 اکتبر (9 آبان) عرضه انبوه آن در فروشگاههای آفلاین (فیزیکی) آغاز شود. قیمت در نظر گرفته شده برای این تلویزیون تنها 306 دلار میباشد!

زمان عرضه در بازارهای جهانی و ایران

با توجه به اینکه Redmi smart TV A70 فعلاً برای بازار چین معرفی شده است، بعید به نظر میرسد این نسخه برای بازارهای جهانی در دسترس قرار گیرد. البته ممکن است همچون سایر محصولات، این محصول نیز برای بازارهای جهانی در آینده ای نزدیک معرفی شود. اما درباره وضعیت عرضه این تلویزیون در ایران نیز وضعیت مشابه است. قطعاً این محصول را تا زمان عرضه جهانی نمیتوانید در ایران یافت کنید.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا