بروزرسانی های نرم افزاریشیائومیگجت های هوشمند

آپدیت شد : با بروزرسانی جدید Mi Band 6 ، به پیام هایتان پاسخ دهید !

شیائومی در آخرین روزهای ماه مارس پرده از دستبند سلامتی نسل 6 خود با نام Mi Band 6 برای بازار چین و با نام Mi Smart Band 6 برای بازارهای جهانی پرده برداشت . این دستبند در ماه اول عرضه خود موفق به فروش بیش از 1 میلیون نسخه شد و اکنون در بیشتر بازارهای دنیا من جمله کشور عزیزمان ایران در دسترس کاربران قرار دارد . حال که 2 ماه از عرضه این دستبند میگذرد ، شیائومی ویژگی های جدیدی را به این دستبند افزوده است .

شیائومی از ساعاتی پیش انتشار بروزرسانی جدید می بند 6 را با شماره ساخت “1.0.1.32” آغاز کرده است ، که با بروزرسانی نرم افزار Mi Fit به نسخه “5.1.0” میسر میشود . بر اساس لیست تغییرات رسمی این بروزرسانی ، بعد از این آپدیت کاربران دستبند سلامتی می بند 6 خواهند توانست به پیام های دریافتی پاسخ ارسال کنند . این اولین باری است که یک دستبند سلامتی از شیائومی به چنین ویژگی ای مجهز میشود .

این ویژگی به ظاهر تا به این لحظه تنها برای گوشی های اندرویدی در دسترس کاربران قرار گرفته است و پیش بینی میشود پاسخ به پیام ها یا تماس های رد شده ، با پیام های از پیش نوشته شده که از طریق نرم افزار قابل شخصی سازی هستند ارسال خواهد شد . همچنین ، این بروزرسانی شامل ویژگی های دیگری چون حالت تمرکز جدید و برطرف سازی مشکلات گزارش شده میباشد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا