شیائومیمی

مؤسس شیائومی تأیید کرد: Xiaomi 13 Ultra قطعاً برای بازارهای جهانی هم معرفی خواهد شد.

شیائومی ماه گذشته پرده از اعلاترین گوشی سال 2022 خود برداشت. گوشی مذکور تا به این لحظه در انحصار بازار چین باقی مانده و معلوم نیست رسماً وارد بازارهای جهانی خواهد شد. علی ایحال، دقایقی پیش مؤسس و مدیرعامل شیائومی (Lei Jun) تأیید کرد نسل بعدی گوشی پرچمدار و اعلای این کمپانی قطعاً وارد بازارهای جهانی می‌شود. وی در پاسخ به خبرنگار Android Central اعلام کرد: « نسل بعدی اعلاترین Ultra ما برای بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد ».

غول چینی دنیای تکنولوژی معمولاً هر ساله دست به معرفی یک یا 2 نسخه از گوشی های Ultra می‌زند. یک نسخه به صورت انحصاری در خانواده اصلی قرار می‌گیرد و اعلاترین نسخه از پرچمدار هر سال است؛ نسخه ای دیگر نیز قاتل مهمترین پرچمداران هر سال می‌باشد و در خانواده Redmi قرار می‌گیرد. امسال این کمپانی از 2 گوشی 12S Ultra و Redmi K50 Ultra (یا Redmi K50 Extreme Edition) برای بازار کشور خانگی خود پرده برداشت و به ظاهر نسخه بعدی باید در خانواده 13 قرار بگیرد.

شیائومی Xiaomi 13 Ultra
شیائومی Xiaomi 13 Ultra

شیائومی اولین نسخه از گوشی الترای خود (Mi 10 Ultra) را هرگز برای بازار جهانی عرضه نکردند؛ اما Mi 11 Ultra پا به بازارهای جهانی گذاشت. حال اگر شایعات به حقیقت نپیوندند و 12S Ultra نهایتاً برای بازارهای جهانی معرفی نشود؛ به نظر می‌رسد با سنتی مواجه خواهیم شد. این روند باید برای سری گوشی های فرد اتفاق بیفتد؛ چون پس از Mi 11 Ultra، اکنون شاهد تأیید معرفی Xiaomi 13 Ultra برای بازارهای جهانی هستیم. البته هنوز برای اظهارنظر درباره این موضوع زود است.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا