شیائومیمی

گوشی Xiaomi 13 Ultra احتمالاً به دوربین اصلی بهتری نسبت به نسل قبل مجهز خواهد شد.

شیائومی گوشی Xiaomi 12S Ultra را تنها برای بازار چین معرفی کرد و هرگز پای این گوشی به بازارهای جهانی نرسید، اما بر اساس اطلاعات رسمی، Xiaomi 13 Ultra برای بازارهای جهانی نیز معرفی خواهد شد. حال که این روزها اخبار و اطلاعات زیادی درباره سری گوشی های 13 به گوش میرسد، کم کم اطلاعات موثقی درباره قدرتمندترین نسخه این خانواده که پسوند الترا خواهد داشت نیز در حال درز پیدا کردن است. از آنجایی که سری Ultra دوربین محور است، اولین خبرهای درز پیدا کرده نیز پیرامون دوربین اصلی میباشد.

اگر با ما همراه بوده باشید، در خبری اشاره کردیم گوشی Xiaomi 13 Pro احتمالاً به سنسور IMX989 سونی مجهز خواهد شد. حال خبر رسیده است که در نسخه الترا دیگر شاهد این سنسور نخواهیم بود و غول چینی قصد دارد سراغ سنسور قدرتمندتری برود. برخی منابع (همچون PetaPixel) میگویند ممکن است این کمپانی در حال توسعه سنسوری بزرگتر از 1 اینچ باشد، و برخی دیگر میگویند ممکن است شاهد بهره گیری از سنسور نسل قبل با لنزهای قدرتمندتر یا به کارگیری چند نمونه در یک محصول باشیم.

اخیراً شاهد نسخه ای بسیار خاص و مفهومی از 12S الترا بودیم، که به 2 سنسور 1 اینچی سونی مجهز میباشد. یک سنسور با لنزهای عادی پوشیده شده است و لنز دیگر تنها روکشی از جنس یاقوت کبود دارد. سنسور دوم که در مرکز گوشی قرار دارد با لنزی DSLR کار خود را تکمیل خواهد کرد. حال ممکن است شاهد چنین فناوری ویژه ای در 13 الترا باشیم و ممکن است به جای دست زدن به سنسور اصلی، شیائومی سراغ سنسورهای دوم و سوم برود و اینبار قدرت آنها را ماورایی کند؛ چون اخیراً انتقادات زیادی به سنسورهای فوق عریض گوشی های جدید میشود.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

امین قربانی
امین قربانی
میهمان
۱۴۰۱-۰۹-۰۲ ۰۰:۳۹

واقعا عالی میشه به بازار جهانی بیاد که ببینیم چطوریه

دکمه بازگشت به بالا