شیائومیردمی

رسمی: تاریخ معرفی سری گوشی های Redmi Note 12 برای بازارهای جهانی مشخص شد!

تا به این لحظه هیچ خبری رسمی درباره تاریخ معرفی نسخه جهانی سری گوشی های Redmi Note 12 در دست نبود، اما ساعاتی پیش شیائومی رسماً اعلام کرد این سری گوشی ها که شامل ردمی نوت 12 پرو پلاس نیز میشود، 5 ژانویه 2023 میلادی (15 دی) خواهد بود. مهمتر از خبر زمان معرفی این سری گوشی ها، تأیید معرفی نسخه جهانی ردمی نوت 12 پرو پلاس است، که اولین گوشی سری ردمی با دوربین 200 مگاپیکسلی محسوب میشود.

شیایومی پیشتر با انتشار تیزری در هفته گذشته تأیید کرده بود که این سری گوشی ها با شعار « SuperNote » به بازارهای جهانی خواهند آمد. البته توجه داشته باشید که این زمان معرفی برای بازار هند میباشد و نسخه کشورهای اروپایی کمی دیرتر از راه میرسد. هر چند، برای ما که در کشور ایران زندگی میکنیم، معرفی گوشی های شیاومی برای بازار هند خبر بسیار خوبی است؛ چون این نسخه ها قطعاً با قیمتی بسیار پایین تر از نسخه اروپایی به کشور عزیزمان ایران میرسند.

نسخه استاندارد این سری گوشی ها به چیپست تازه معرفی شده اسنپدراگون 4 نسل 1 مجهز شده است، اما 2 برادر بزرگتر (نسخه های پرو و پرو پلاس) به چیپست قدرتمند و تازه معرفی شده Dimensity 1080 مدیاتک مجهز میباشند، که علاوه بر پشتیبانی از شبکه های نسل 5، اولین چیپست میانرده این کمپانی با پشتیبانی از دوربینی 200 مگاپیکسلی محسوب میشود. تا به اینجا کار صحبتی از نسخه Discovery نشده است، به همین دلیل بعید میدانیم نسخه با شارژ 210 واتی حدأقل به بازار کشور هند برسد.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا