شیائومیمی

اولین بنچمارک پرچمدار جدید شیائومی منتشر شد !

کمپانی آمریکایی کوآلکام در نظر دارد در روز 1 دسامبر 2020 میلادی ( 11 آذر 99 ) پرده از چیپست پرچمدار جدید خود ، اسنپدراگون 875 بردارد . تا به این لحظه چندین تست بنچمارک و اطلاعاتی چند از این چیپست به بیرون درز پیدا کرده بود و اکنون دقایقی پیش ، اولین بنچمارک از پرچمدار آینده کمپانی شیائومی با این چیپست منتشر شده است ، که قدرت بیش از اندازه آنرا به تصویر میکشد .

بر اساس گزارش یکی از منابع نزدیک به شیائومی که این بنچمارک را منتشر کرده است ، پرچمدار جدید شیائومی ، Mi 11 یا هر چه که نام خواهد داشت ، با اسم رمز درون سازمانی M2012K11C شناخته میشود . بر روی مادربرد این گوشی اسم رمز “Haydn” حک شده است و با توجه به بنچمارک GeekBench ، این گوشی هوشمند از چیپست اسنپدراگون 875 کوآلکام بهره خواهد برد ، که موضوعی تعجب برانگیز نیست !

البته اشتباه نکنید ! ما به صورت اختصاصی و انحصاری نام چیپست اسنپدراگون 875 را در بنچمارک این گوشی نمیتوانیم مشاهده کنیم و بر اساس آرایش هسته های این چیپست ، که با اطلاعات قبلی درباره اسنپدراگون 875 منتشر شده بود ، میتوانیم به یک جمع بندی برسیم . بر اساس اطلاعات درز پیدا کرده ، چیپست اسنپدراگون 875 از 3 شاخه جدید برخوردار خواهد بود ، که دقیقاً ما در اینجا آرایشی با 1 هسته بسیار بزرگ و فرکانس 2.84 گیگاهرتز (هسته Cortex-X1) ، 3 هسته بزرگ با فرکانس 2.42 گیگاهرتز (هسته های Cortex-A78) و در نهایت 4 هسته متوسط با فرکانس 1.8 گیگاهرتز (هسته های Cortex-A55) را مشاهده میکنیم . چیپ گرافیکی نیز آدرنوی 660 میباشد .

دستگاه مورد تست به 6 گیگابایت حافظه رم و اندروید 11 مجهز است ، که نشان از نسخه های ابتدایی پرچمدار جدید شیائومی دارد ، اما با اینحال موفق به ثبت رکورد 1.105 امتیاز در تست تک هسته و 3.512 امتیاز در تست چند هسته ای شده است . بنابر گمانه زنی های انجام شده ، پرچمدار جدید شیائومی اولین گوشی چینی دنیا با چیپست اسنپدراگون 875 خواهد بود و این چیپست برای مدتی در انحصار شیائومی خواهد ماند . در مجموع هر چه زمان جلو میرود و به کنفرانس معرفی چیپست اسنپدراگون 875 نزدیک میشویم ، اطلاعات بیشتری از پرچمدار جدید شیائومی نیز به بیرون درز پیدا میکند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا