شیائومیمی

گزارش : سری گوشی های Xiaomi 12 احتمالاً گرانتر خواهند بود ؛ دلیلش را بخوانید !

گوشی های سری Xiaomi 12 به عنوان یکی از اولین محصولاتی شناخته میشوند که با چیپست Snapdragon 8 Gen 1 معرفی و عرضه خواهند شد . اما به نظر میرسد با توجه به مجهز شدن این سری گوشی ها به چیپست مذکور و امکاناتی بسیار اعلاء ، نباید انتظار قیمتی پایین را از آنها داشته باشیم . بر اساس گزارشی جدید ، تقریباً تمامی کمپانی های گوشی سازی بزرگ دنیا قصد دارند محصولی را با چیپست جدید کوآلکام معرفی کنند .

حال ، پیش بینی کارشناسان این است که گوشی های مجهز به چیپست Snapdragon 8 Gen 1 قیمتی کمتر از 4.000 یوآن ( 630 دلار ) نخواهند داشت ! البته گویا کمپانی هایی که بسیار به کوآلکام نزدیک هستند این قدرت را دارند که گوشی های خود را با قیمتی پایین تر از 4.000 یوآن عرضه کنند و افزایش قیمت دچار محصولات معرفی شده در سال 2022 خواهد شد .

بر اساس اطلاعات موجود میدانیم شیائومی احتمالاً اولین کمپانی دنیا خواهد بود که گوشی خود را با چیپست Snapdragon 8 Gen 1 معرفی میکند . حال آنکه اگر نسخه چین جان سالم به در ببرد ، قطعاً نسخه های گلوبال گوشی های سری Xiaomi 12 به افزایش قیمت نیمه هادی ها گرفتار خواهند شد . در پایان ، پیش بینی شده است گوشی هایی که علاوه بر چیپست کوآلکام به صفحه نمایشی 2K مجهز میشوند ، با قیمتی بالاتر از 5.000 یوآن ( 790 دلار ) عرضه شوند .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا