پوکوشیائومی

رسمی : تاریخ معرفی گوشی های POCO F4 و POCO X4 GT مشخص شد !

همانطور که انتظار میرفت ، شیائومی دقایقی پیش تاریخ معرفی رسمی گوشی POCO F4 5G و POCO X4 GT 5G را اعلام کرد . بر اساس اطلاعات موجود ، غول چینی دنیای تکنولوژی قصد دارد در بازار هند تنها گوشی POCO F4 5G را معرفی کند و خبری از سری گوشی های POCO X4 GT نیست ؛ اما برای بازارهای جهانی علاوه بر POCO F4 5G ، گوشی های POCO X4 GT و POCO X4 GT Pro معرفی خواهند شد .

شیائومی اشاره میکند که این گوشی ها در تاریخ 23 ژوئن ( 2 تیر ) رأس ساعت 5:30 دقیقه عصر به وقت جهانی معرفی خواهند شد . بدیهی است در روزهای بسیار کم باقی مانده تا معرفی این گوشی ها ، هر روز باید شاهد انتشار تیزرهایی رسمی از مشخصات این سری گوشی ها باشیم ؛ پس توصیه میکنیم اگر حتی به یکی از این محصولات علاقه مند هستید ، خبرهای روزهای آتی شیائومی پارس را از دست ندهید !

بر اساس اطلاعات تأیید نشده و غیر رسمی ، شیائومی پروژه POCO F4 Pro را کنسل کرد ؛ اما به نظر میرسد هنوز قصد دارد دو گوشی از سری GT را معرفی کند . پیش از این به صورت غیر رسمی مطلع شده بودیم که POCO F4 5G نسخه ای ریبرند شده از Redmi K40S با تغییراتی بنیادین میباشد و گوشی های POCO F4 GT و POCO F4 GT Pro به ترتیب نسخه جهانی Redmi Note 11T Pro و +Redmi Note 11T Pro خواهند بود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا