اخبار ویژهشیائومی

ویژه : شیائومی طرح اولین گوشی دنیا با سلفی چرخشی زیر صفحه را به ثبت رساند !

شیائومی صبح امروز طرح یک گوشی هوشمند بسیار عجیب را به ثبت رسانده است ، که در آن برای اولین بار در دنیا ایده سلفی چرخشی زیر صفحه نمایش به خوبی اجرا شده است . بر اساس طرح شیائومی ، دوربین سلفی زیر صفحه نمایش محصول مذکور هم میتواند به عنوان دوربین اصلی خدمت کند و هم در مواقع نیاز با چرخشی 180 درجه ، به عنوان سلفی پنهان زیر صفحه نمایش وارد عمل شود !

در این طرح که فوریه سال 2020 به ثبت رسیده است ، اما امروز منتشر شده است ، شیائومی مدلی ناشناخته را برای یک گوشی میانرده و یک گوشی پرچمدار با سلفی چرخشی زیر صفحه نمایش تعریف کرده است . در طرح اصلی ، ما یک گوشی هوشمند پرچمدار با دوربینی 3 گانه را داریم ، که سنسور اصلی آن قابلیت چرخشی 180 درجه را دارد و با مکانیزمی خاص ، میتواند به عنوان سلفی پنهان زیر صفحه نمایش نیز عمل کند .

بر اساس اطلاعات موجود ، شیائومی قصد دارد در نیمه دوم سال جاری میلادی از 2 گوشی پرچمدار با سلفی زیر صفحه نمایش پرده برداری کند . حال شایعات میگویند گوشی هوشمندی که به اولین گوشی دنیا با سلفی چرخشی پنهان زیر صفحه نمایش مجهز خواهد شد ، Mi Mix 4 افسانه ای میباشد . البته این موضوع صرفاً در حد یک گمانه زنی است و ارزش فکر کردن را ندارد .

اما نظر شما همراهان همیشگی درباره این طرح شیائومی چیست ؟ آیا به نظر شما اصلاً به چنین تکنولوژی منحصر به فرد اما پیچیده ای نیاز داریم ؟ همواره میتوانید از طریق بخش نظرات نقطه نظرات گرم خود را با ما در میان بگذارید …

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا