شیائومیگجت های هوشمند

فروش جهانی می بند 6 از مرز 1 میلیون نسخه عبور کرد !

شیائومی در ماه مارس پرده از دستبند جدید خود با نام می بند 6 برای بازار چین و بازارهای جهانی برداشت . حال امروز مؤسس شیائومی با انتشار تصویری در حساب کاربری اش ، خبر از موفقیت این دستبند هوشمند در این بازه زمانی کوتاه داده است . بر اساس صحبت های آقایِ Lei Jun ، می بند 6 در این مدت زمان کوتاه موفق به فروش بیش از 1 میلیون نسخه در بازارهای جهانی شده است .

در واقع با توجه به معرفی این محصول در ماه مارس ، فروش آن در بازارهای جهانی از دومین روز ماه جاری میلادی آغاز شد و در کمتر از 1 ماه ، غول چینی دنیای تکنولوژی توانسته است رکوردی تاریخی را برای دستبند سلامتی نسل جدید خود به ثبت برساند . این محصول نسبت به نسل قبل خود بهبودهای بسیار خوبی را تجربه کرده است و با صفحه نمایشی بزرگتر ، حسابی جای خود را در میان کاربران باز کرده است .

شیائومی در این نسل از دستبند هوشمند خود علاوه بر افزایش ویژگی های ورزش محور ، از سنسور میزان سنجش اکسیژن خون نیز بهره گرفته است ، که در دوران حاضر بسیار ارزشمند میباشد . گفتنی است نسل جدید دستبند شیائومی همچنان در 2 نسخه با تراشه NFC و بدون آن با قیمت های رقابتی 43 و 35 دلار در دسترس کاربران و علاقه مندان قرار دارد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا