کنفرانس مطبوعاتی سایر برندهاکنفرانس هاهوآوی

میانرده ای جدید از هوآوی؛ Y9a با تراشه Helio G80 و صفحه نمایش بدون بریدگی رسما معرفی شد!

ماه گذشته تصاویر تبلیغاتی اطلاعاتی از میانرده جدید هوآوی را درز داده بودند،و حالا هوآوی بصورت رسمی از میانرده جدیدش با نام Y9a رسما پرده برداشت.

این گوشی صفحه نمایشی 6.63 اینچی بدون بریدگی و ناچ و از نوع LCD با رزولوشن 2400*1080 دارد. قلب تپنده این گوشی پردازنده مدیاتک Helio G80 بوده و از درب کارخانه با اندروید 10 و رابط کاربری اختصاصی هوآوی یعنی EMUI 10.1 عرضه می شود. اما نکته اصلی اینجاست که Y9a از سرویس های گوگل پشتیبانی نمی کند و شما مجبور به استفاده از سرویس اختصاصی هوآوی هستید!

این اسمارت فون را می توانید با حافظه داخلی 128 گیگابایتی تهیه کنید که در کنار آن می توانید از کارت حافظه خارجی تا 256 گیگ استفاده کنید. اما دو انتخاب برای حافظه رم این دستگاه دارید، یکی رم 6 گیگابایتی و دیگری 8 گیگابایتی، که نسخه 8 گیگابایتی تنها در آسیا و اقیانوسیه، خاورمیانه  و برخی کشور های آسیای میانه در دسترس است!

در بخش دوربین، Y9a یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی پاپ آپ و دوربین اصلی چهارگانه دارد. ترتیب دوربین چهارگانه اصلی بصورت: لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی (120درجه)، لنز عمق میدان 2 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

هوآوی برای این گوشی یه باتری 4300 میلی آمپری با شارژر سریع 22.5 واتی در نظر گرفته، اما کاربران آفریقا، خاورمیانه و برخی از کشورهای آسیای میانه باتری 4200 میلی آمپری با شارژر 40 وات را همراه با این گوشی خواهند داشت.

از خصوصیات دیگر این دستگاه می توان به حسگر اثرانگشت در بدنه کناری، درگاه شارژ Type-C و جک 3.5 میلی متری هدفون اشاره کرد. همچنین این دستگاه در سه رنگ Space Silver, Sakura Pink, and Midnight Black عرضه خواهد شد.

قیمت این دستگاه برای کشور عراق 239 دلار (200یورو) در نظر گرفته شده، که پیش خرید آن در این کشور از 12 سپتامبر آغاز خواهد شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا