شیائومیمی

شیائومی امسال حدأقل 2 گوشی با صفحه نمایش ثانویه معرفی خواهد کرد .

سازندگان گوشی های هوشمند در تلاش هستند خود را با ویژگی های منحصر به فردی از خیل عظیم محصولات دیگر جدا کنند ؛ که گوشی های تا شونده با بیش از یک صفحه نمایش سال گذشته تبدیل به یک تکنولوژی رایج شدند . حال بر اساس اطلاعات تازه ای که یکی از منابع نزدیک به کمپانی شیائومی اعلام کرده است ، امسال حدأقل 2 گوشی هوشمند با صفحه نمایش ثانویه خواهیم داشت .

اخیراً با انتشار ویدئویی از گوشی Mi 11 Ultra ، آگاهی پیدا کرده ایم که پرچمدار شیائومی به صفحه نمایشی ثانویه در قسمت پشت دقیقاً کنار دوربین اصلی دستگاه مجهز خواهد شد . البته پیش از این گوشی های هوشمندی با صفحه نمایش ثانویه دیده ایم ، اما کاربردهای بسیار محدودی داشته اند و به هیچ عنوان قابل مقایسه با محصولاتی که در آینده خواهیم دید نیستند ، چون در آن زمان هنوز درک درستی از این تکنولوژی وجود نداشت .

با دیدن ویدئوی نسخه آزمایشی گوشی Mi 11 Ultra تمامی دوست داران تکنولوژی منتظر هستند ببینند شیائومی چه برنامه ای برای اولین گوشی هوشمند دنیا با صفحه نمایش ثانویه کاربردی دارد . این گوشی بر اساس شایعات در کنار Mi 11 Pro ماه آینده میلادی معرفی خواهد شد و باید دید با معرفی این گوشی به جهانیان ، کمپانی های رقیب چه برنامه ای برای رقابت با شیائومی خواهند داشت .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا