سایر برندهاکوآلکام

زمان معرفی رسمی چیپست اسنپدراگون 875 مشخص شد !

بر کسی پوشیده نیست که هر ساله مراسم معرفی چیپست های جدید کوآلکام یکی از جذاب ترین کنفرانس های سالیانه میباشد ، چون در این کنفرانس کوآلکام چیپست پرچمدار جدید خود را معرفی خواهد کرد ، که در پرچمداران آینده کمپانی ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت . حال امسال کوآلکام دعوتنامه های مراسم معرفی چیپست اسنپدراگون 875 را رسماً به دست اصحاب رسانه داده است ، اما خبری از مراسم فیزیکی نیست !

به لطف همه گیری ویروس کرونا در دنیا ، مراسم امسال به صورت کاملاً آنلاین در روزهای 1 و 2 دسامبر ( 11 و 12 آذر 99 ) برگزار خواهد شد . در این مراسم احتمالاً کوآلکام پرده از چیپست جدیدی از سری 700 نیز خواهد برداشت ، که بر اساس شایعات اسنپدراگون 775G خواهد بود . همچنین ، در این مراسم احتمالاً کوآلکام پرده از چیپستی بر پایه معماری ARM برای ویندوز 10 نیز خواهد برداشت .

اما برگردیم به اسنپدراگون 875 . بر اساس اطلاعات موجود این چیپست از معماری 5 نانومتری بهره خواهد برد و آرایش هسته های آن با شکل جدید 4+3+1 خواهد بود . شایعات میگویند احتمالاً هسته بزرگ ARM Cortex-X1 خواهد بود ، که از قدرت وصف ناپذیری برخوردار است . مودم نسل 5 یا 5G این محصول نیز بر اساس شایعات X60 کوآلکام خواهد بود . گفتنی است این چیپست قطعاً بر روی پرچمدار سال آینده شیائومی قرار خواهد گرفت .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا