اپل

برخی از کاربران آیفون های 12 از مشکل سبز شدن صفحه نمایش و نویز خبر داده اند!

بر اساس خبرهایی از افشاکنندگان برخی از گوشی های سری آیفون 12 با مشکل تغییر رنگ صفحه نمایش به زرد یا سبز و همچنین لرزش و نویز در تصاویر صفحه نمایش روبرو شده اند! بر اساس بیانیه ای که اپل برای ارائه دهندگان خدمات مجازش ارسال کرده است، تایید می کند که اپل از این مشکلات پیش آمده برای صفحه نمایش آیفون ها مطلع است و در حال پیگیری و تحقیق در این باره است.

در همین حال اپل به تکنسین های مراکز خدمات مجاز خود توصیه می کند که فعلا آیفون های آسیب دیده را سرویس نکنند و به دارندگان این آیفون ها هم پیشنهاد کرده است که نسخه iOS خود را به روز نگه داردو گویا اپل اطمینان دارد که مشکل بوجود آمده را می تواند بصورت نرم افزاری حل کند و نیازی به تعویض سخت افزاری نیست!

برخی از دارندگان آیفون های آسیب دیده در انجمن های رسمی اپل گزارش داده اند که هنگامی که روشنایی صفحه نمایش روی کم تر از 90 درصد تنظیم شود پیکسل های سیاه خاموش نشده و به رنگ زرد یا سبز در می آیند. مشکل سوسو زدن صفحه نمایش هم تنها در زمان پخش ویدیو ها یا تصاویر متحرک که دارای محتوایی با نوار های مشکی در تصویر هستند پدید می آید. همچنین گفته شده هر دو مشکل پس از زمان مشخصی از بین می روند. کاربران در نسخه های سیستم عامل iOS14.1, 14.2  و همچنین در نسخه iOS 14.3 Beta این مشکلات را گزارش داده اند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا