ترفند اندرویدترفندها

چگونه تاریخچه تماس ها را از یک گوشی به گوشی دیگر انتقال دهیم؟ + آموزش بکاپ گرفتن از تاریخچه تماس ها.

در ادامه آموزش های بازیابی اطلاعات و انتقال اطلاعات از یک گوشی به گوشی دیگر، قرار بر این شده بود مراحل انتقال تاریخچه تماس ها از یک گوشی به گوشی دیگر را نیز به شما کاربران عزیز آموزش دهم. اگر مطلب “چگونه پیامک ها (SMS) را از یک گوشی به گوشی دیگر انتقال دهیم؟” را در وبسایت خبری شیائومی پارس مطالعه کرده باشید، قطعا با نرم افزار SMS Backup & Restore آشنایی دارید.

آموزش های مرتبط با انتقال اطلاعات از یک گوشی به گوشی دیگر:

 

یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار معرفی شده در بالا، بکاپ گرفتن از تاریخچه تماس هاست. مراحل این کار بسیار شبیه انتقال پیامک ها از یک گوشی به گوشی دیگر است. فقط کافیست در صفحه بکاپ و ریستور بخش Call logs را طبق تصویر زیر فعال کنید و ادامه مراحل را شبیه آن چه در مطلب “چگونه پیامک ها (SMS) را از یک گوشی به گوشی دیگر انتقال دهیم؟” توضیح داده شده است طی کنید.

همچنین امکان بکاپ گرفتن از تاریخچه تماس ها توسط نرم افزار بکاپ شیائومی وجود دارد و برای انجام آن نیز باید در بخش بکاپ گرفتن تیک فایل های contacts and call history را فعال کنید و ادامه راه را طبق آن چه در مطلب ” 4 روش عالی برای پشتیبانی گیری از اطلاعات در گوشی های شیائومی! ” گفته شد، ادامه دهید.

 

نظرات خود را درباره این آموزش با ما در بخش دیدگاه ها به اشتراک بگذارید و
اگر برای شما کاربردی بود آن را با هشتگ #شیائومی_پارس در شبکه های مجازی به اشتراگ بگذارید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا