اپل

مشکلی جدید در آیفون 12 گزارش شده است؛ این بار مشکل در اتصال به شبکه 4G و 5G!

اپل آیفون 12 را حدود یک ماه پیش معرفی کرد که اولین گوشی های آیفون با پشتیبانی از شبکه نسل پنجم بوده اند. اما به نظر می رسد که کاربران در اتصال به شبکه تلفن همراه نسل 4 و 5 (4G و 5G) به مشکل برخورده اند!

بر اساس گزارشی از رسانه 9To5Mac آیفون های 12 به خصوص در هنگام مسافرت و رانندگی با این مشکل مواجه می شوند. هنوز مشخص نیست که فراگیری این مشکل در چه حدی است اما صد ها پست در فضای مجازی درباره این مشکل منتشر شده است. کاربران معتقد هستند که این مشکل می تواند از سوییچ شدن بین برج های آنتن باشد. یکی از کاربران که یک بار دچار این مشکل شده بود توانست با مسافرت کردن به محلی دیگر دوباره این مشکل را پدید آورد!

گفته می شود که کاربران اپراتور های AT&T و Verizon بصورت جدی با این مشکل روبرو هستند ولی کاربران اپراتور T-Mobile هم از این قضیه دور نمانده و درگیر آن شده اند. این مشکل به حدی رسیده است که کاربران سعی می کنند تا از طریق شبکه های اجتماعی مثل Reddit یا فروم های معتبر اپل مشکل خود را به گوش مسئولان شرکت برسانند اما با این حال هنوز هیچ راه حلی مشخصی بوجود نیامده است.

متاسفانه هنوز علت اصلی این مشکل مشخص نشده است ولی مشخصا اپل با همه گیر شدن مشکل مطرح شده، به زودی به این موضوع واکنش نشان خواهد. به محض بروز اطلاعات و اخبار جدید درباره این موضوع، از طریق وبسایت شیائومی پارس به شما عزیزان اطلاع داده خواهد شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا