سایر برندهاگوگل

گوگل پیکسل XE در تصاویر زنده لو رفت!

تابحال نام Pixel XE به گوشتان خورده؟ نترسید، حتی ما هم با چنین نامی برخورد نداشته ایم! ولی به هر حال یک منبع ناشناس تصاویری را از یک گوشی منتشر کرده است و ادعا می کند که گوگل قصد معرفی یک گوشی جدید با نام Google Pixel XE را دارد. با ما همراه باشید تا تصاویر و جزئیات آن را با هم بررسی کنیم.

تصاویر منتشر شده از این گوشی جزئیات چندان زیادی را در اختیار ما قرار نمی دهد. از تصاویر می توان متوجه شد که گوشی از NFC برخوردار است و دو سیمکارته است. اگر به عکس های کلوز آپ از گوشی دقت بیشتری به خرج بدهیم می توانیم بگوییم که حاشیه های صفحه نمایش نسبتا ضخیم بوده و یک حفره در وسط صفحه نمایش برای دوربین سلفی قرار دارد. با توجه به عمق رنگ مشکی صفحه نمایش می توان پیش بینی کرد که صفحه نمایش از نوع LCD باشد. مابقی جزئیات همچنان مانند یک راز باقی مانده است.

انتظار نمی رود که گوگل به زودی از این گوشی رونمایی کند، چرا که به تازگی از پیکسل 5 و پیکسل 4a رونمایی کرده و مدت زیادی از عرضه آن به بازار نمی گذرد. با این حال ما به دنبال جزئیات بیشتری از این گوشی هستیم تا ببینیم آیا واقعا پیکسل XE است یا تمام این ماجرا ساختگیست؟!

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا