سامسونگ

خانواده گلکسی S21 با تراشه اگزینوس 2100 از 29 ژانویه در هند عرضه خواهد شد!

بزرگ ترین فروشنده گوشی های سامسونگ در خاک هند با نام Opera House امروز اطلاعات زیادی را پیرامون معرفی و زمان عرضه خانواده گلکسی S21 تایید کرده است که در ادامه با شما به اشتراک می گذاریم.

اولین موضوع زمان معرفی این گوشی هاست، همانطور که قبلا هم گفتیم خانواده گلکسی S21 در تاریخ 14 ژانویه معرفی خواهند شد. موضوع بعدی زمان عرضه گوشی هاست، این زمان برای عرضه در هند، تاریخ 29 ژانویه است و گفته می شود که عرضه جهانی یک هفته زودتر یعنی در تاریخ 22 ژانویه آغاز خواهد شد.

در نهایت هم برخی از مشخصات این گوشی ها تایید شده است. برای مثال تایید شده که خانواده اس 21 از تراشه اگزینوس 2100 بهره خواهد برد و گلکسی اس 21 الترا دوربین 108 مگاپیکسلی خواهد داشت و در کنار آن از یک جفت دوربین 10 مگاپیکسلی استفاده شده است که زوم اپتیکال 10 برابر را پدید می آورد. فروشگاه مورد بحث توضیحی درباره سنسور چهارم نداده است، اما بر اساس خبرهای قبلی، سنسور چهارم همان دوربین با لنز فوق عرضه خواهد بود.

گلکسی اس 21 در رنگ های خاکستری، صورتی، بنفش و سفید، گلکسی اس 21 پلاس در رنگ های صورتی، بنفش، سیلور و مشکی و نسخه الترا هم در دو رنگ مشکی و سیلور عرضه خواهد شد و قیمت های گلکسی اس 21 نسبت به اس 20 در خاک هند بدون تغییر باقی خواهد ماند!

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا