شیائومیمی

اختصاصی : همراه ویژه گوشی Mi 11 برای بازارهای جهانی مشخص شد .

شیائومی در نظر دارد به زودی پرده از گوشی Mi 11 برای بازارهای جهانی بردارد . بر اساس اطلاعات موجود ، این گوشی هوشمند به زودی توسط شیائومی معرفی خواهد شد ، اما زمان دقیق آن مشخص نیست . شایعات زیادی پیرامون این گوشی هوشمند برای بازارهای جهانی وجود دارد ، اما خبرهای موثق میگویند Mi 11 با یک همراه ویژه خارج از بازار چین معرفی خواهد شد ، که بعداً به عنوان نسخه ای ریبرند شده احتمالاً پا به بازار چین نیز خواهد گذاشت .

هر چند این خبر جدید است ، اما قطعاً این همراه را شما میشناسید ، چون در طی هفته های اخیر درباره آن با شما صحبت کرده ایم . در واقع یک منبع آگاه که خواسته اسمش فاش نشود دقایقی پیش اعلام کرد در مراسم معرفی گوشی Mi 11 ، شیائومی پرده از Mi 11 Lite نیز خواهد برداشت . پیش از این خبرهای زیادی درباره این گوشی به بیرون درز پیدا کرده بود و حتی تأییدیه های مختلفی برای این گوشی صادر شده بود .

همچنین ، گفته میشود شیائومی کمی تغییرات در سیاست های فروش را برای بازارهای جهانی در نظر خواهد گرفت . منابع خبری مختلفی اعلام کرده اند گوشی Mi 11 در بازارهای جهانی تنها با 8 گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد و خبری از نسخه با رم 12 گیگابایتی نخواهد بود . البته این گفته میشود این گوشی در 2 حافظه 128 و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد ، اما نسخه با رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی مختص بازار چین خواهد بود .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا