شیائومیگجت های هوشمند

اختصاصی : شیائومی پتنت اولین عینک هوشمند خود را به ثبت رساند !

در حال حاضر کمپانی های زیادی در دنیا در حال توسعه عینک هوشمند هستند و برخی از آنها اولین عینک های هوشمند خود را روانه بازار کرده اند . حال در جدیدترین حرکت ، غول چینی دنیای تکنولوژی دست به ثبت طرحی از اولین عینک هوشمند خود زده است ، که تا حدود بسیار زیادی با گجت های پوشیدنی مشابه متفاوت میباشد . نکته متمایز کننده این عینک هوشمند قابلیت استفاده از آن به صورت طبی است ، که پیش از این در هیچ عینک هوشمند دیگری مشاهده نشده است .

شیائومی در تشریح فناوری پشت این طرح میگوید با کمک نور درمانی ( سیگنال های ماوراء بنفش ، سیگنال های نوری قابل مشاهده ، سیگنال های مادون قرمز و سیگنال های لیزری ) یا موج درمانی ، قصد دارد بسیاری از بیماری های مغزی ، ذهنی ( برای مثال افسردگی ، اضطراب ) و عیوب چشمی را درمان کند . در واقع نور درمانی میتواند در معالجه بیماری های مغزی و ذهنی بسیار مؤثر واقع شود . از طرفی موج درمانی میتواند بیماری های ذهنی یا میگرن را درمان کند .

امواج مغناطیسی و الکترومغناطیسی میتوانند به بهبود بیماری های ذهنی کمک ویژه ای کنند ، چون به سادگی جریان خون را در مغز افزایش داده و به صورت مؤثر باعث لخته نشدن خون میشود . شیائومی اطلاعات بیشتری راجع به این عینک هوشمند ارائه نکرده است ، اما انتظار میرود به میکروفون و بلندگو نیز در کنار سایر امکانات اصلی مجهز شود . همچنین ، هنوز هیچ زمانی برای معرفی این محصول نمیتوان در نظر گرفت و باید منتظر خبرهای بیشتر بمانیم .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا